ویژگی Dual-View در گوشی‌های هوآوی سری nova 7

0
1783

هواوی از دستگاه‌های جدید سری نووا 7 رونمایی کرده که در مالزی مورد استقبال قرار گرفته است.  یکی از ویژگی‌های جذاب در این گوشی‌ها، ویژگی Dual-View ویدئو است. 

به گزارش کالاسودا و به نقل از technave، شاید این سؤال پیش بیاید که چرا سری nova 7 عالی است؟ دو دستگاه موجود در سری nova 7 بر بخش دوربین تأکید دارند و از ویژگی‌های جالبی برخوردار هستند. یکی از این ویژگی‌ها، ویژگی Dual-View است. بنابراین این دستگاه‌ها برای ولاگر ها بسیار کاربردی هستند. با این قابلیت شما به طور همزمان می‌توانید از دوربین اصلی و دوربین سلفی گوشی تان استفاده کنید؛ در نتیجه دو چشم‌انداز متفاوت یکی به صورت نمای نزدیک و  دیگری دارای زاویه گسترده مشاهده می‌شود. 

دلیل اول: ثبت لحظات خاطره انگیز شما

اگر از لحظات خود و خانواده‌تان فیلم می‌گیرید و آرزو دارید در آن حضور داشته باشید سری nova 7 این امکان را به شما می‌دهد. ویژگی ضبط ویدئوی دوگانه Dual-View هر دو دوربین جلو و عقب به طور هم زمان فعال می‌کند.

 دلیل دوم: ویژگی جذاب دوربین زمانی که تنها هستید

با این قابلیت جذاب شما می‌توانید در عین حال که در حال آرایش و میکاپ هستید؛ تصاویری از لوازم آرایشی که استفاده کرده‌اید را نیز نشان دهید.

 دلیل سوم: ضبط ویدئوهای سرگرم کننده

شما می‌توانید در حالی که از حیوان خانگی‌تان فیلمبراری می‌کنید ری اکشن خود را نیز نشان دهید.

البته ویژگی Dual-View کاربردهای بیشتری نیز دارد؛ شما در هر موقعیتی که دوست دارید می‌توانید از دو دوربین به صورت همزمان استفاده کنید.

 

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها