راه‌اندازی وای‌فای رایگان در 5500 ایستگاه راه‌آهن در هند

0
339

شرکت RailTel،  یکی از بزرگ‌ترین ارائه‌دهنده زیرساخت‌های مخابراتی، روز جمعه اعلام کرد كه 5500 ایستگاه راه‌آهن در سراسر كشور هند به وای‌فای رایگان دسترسی دارند.

به گزارش کالاسودا و به نقل از gadgetsnow، ایستگاه Jharkhand در منطقه Mahuamilan در شرق هندوستان، پنج هزار و پانصدمین ایستگاهی بود که به خدمات رایگان وای فای وصل شد.

راه‌آهن، خدمات ارائه وای‌فای رایگان در ایستگاه‌های خود را از ژانویه سال 2016 از ایستگاه مرکزی بمبئی آغاز کرد و شرکت RailTel  توانست در مدت زمان 46 ماه خدمات خود را به 5 هزار و 500 ایستگاه در سراسر کشور گسترش دهد.

این پروژه ارائه وایفای رایگان در کلیه ایستگاه‌های راه‌آهن در هند (به‌جز ایستگاه‌های توقف کوتاه) اجرا خواهد شد. RailTel در برخی از قسمت‌های این پروژه با شرکایی مانند Google ، Tata Trust ، PGCIL همکاری داشته و همچنین برای 200 ایستگاه از صندوق جهانی خدمات التزامی هند (USOF) سرمایه دریافت کرده است. WiFi تحت نام تجاری Railwire  ارائه می‌شود.

آقای Puneet Chawla  یکی از مقامات RailTel اعلام کرد، در ماه اکتبر 2019 تعداد 1.5 کرور (معادل15میلیون )  کاربر از سرویس‌های Wi-Fi  رایگان RailWire  در کل ایستگاه‌ها استفاده کرده و میزان مصرف آن‌ها 10242 ترابایت داده گزارش شده است.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها