با بهترین ماوس‌های بی‌سیم 2019 آشنا شوید

0
3119

با استفاده از ماوس‌ های بی‌سیم در خانه یا محل بهره‌روی خود را افزایش دهید.

به گزارش کالاسودا و به نقل از سی نت، کاربران رایانه می‌توانند تأثیر ماوس در کارایی و بهره‌وری‌شان را به‌شدت درک کنند. در این مطلب قصد داریم 5 مورد از بهترین ماوس‌های بی‌سیم را به شما معرفی کنیم.

بهترین ماوس‌ های بی‌سیم 2019

یک ماوس کامل در دست‌های شما: ماوس لاجتیک Logitech MX Master 2S

ماوس MX Master  یک ماوس با طراحی راحت در دستان شما است که در آن 5 دکمه قابل‌برنامه‌ریزی وجود دارد و چرخ اسکرول 4جهته برای امور مختلفی مانند عکس گرفتن از صفحه نمایش به کار گرفته می‌شود. این ماوس هم به صورت بی‌سیم و هم سیمی، از طریق بلوتوث و آداپتور USB  مورد استفاده قرار می‌گیرد و قابلیت اتصال به دستگاه را دارد.  علاوه بر این ماوس از پیماش سرعت بالا برای حرکت در صفحات طولانی نیز بهره می‌برد.

نسخه جدید این ماوس با نام MX Master 3  ارائه شده که طراحی بهتری داشته و سرعت و دقت پیمایش در آن ارتقا یافته است.

ماوس با طراحی ارگونومیک: ماوس بی‌سیم VicTsing Vertical Ergonomic

این ماوس ارگونومیک از دو باتری AAA تغذیه کرده و با دانگل USB بی‌سیم کوچک 2.4 گیگاهرتز به دستگاه وصل می‌شود. این ماوس با 3 سطح قابل تنظیم DPI 800/1200/1600 با قیمت مناسب در دسترس است. طراحی ارگونومیک این ماوس بسیار سبک و راحت بوده و شما می‌توانید با سرعت مورد نظرتان در بین صفحات پیمایش کنید.

بهترین ماوس برای ویندوز10: ماوس مایکروسافت Microsoft Surface Precision

این ماوس ارگونومیک مایکروسافت قابلیت اتصال هم زمان به دستگاه را در خود جای داد است؛ علاوه بر این شما می توانید دکمه‌های روی ماوس را بر حسب نیاز خود برنامه‌ریزی کنید.  ماوس Surface Precision  علاوه بر اتصال با بلوتوث، با کابل شارژ USB و به صورت سیمی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. باتری لیتیوم یونی درون آن قابل شارژ است.

بهترین ماوس مسافرتی: ماوس لاجیتک Logitech MX Anywhere 2S

ماوس MX Anywhere 2S در اصل نسخه کوچکتر دستگاه MX Master 2S است. این ماوس را می‌توان هم به صورت بی‌سیم و هم سیمی مورد استفاده قرار گیرد. باتری قابل شارژ آن در هر بار می‌تواند تا 70 روز دوام بیاورد و باتری در مدت زمان 3 دقیقه به‌سرعت شارژ می‌شود.

ماوس بی‌سیم مناسب بازی: ماوس Logitech G305 Lightspeed

باز یکی دیگر از ماوس‌های لاجیتک در این لیست قرار دارد. این ماوس بی‌سیم بسیار راحت است و کارایی بالایی دارد. راحتی، سبک بودن و جذابیت این ماوس برای بازی بسیار مناسب بوده و در آن از دو باتری AA استفاده شده که تا 250 ساعت بازی، را پشتیبانی می‌کند. بلوتوث ندارد اما در عوض از آداپتور USB بی‌سیم Lightspeed Logitech استفاده می‌کند.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها