راه اندازی سرویس تعمیرات گوگل برای گوشی های قدیمی Pixel

0
699
راه اندازی سرویس تعمیرات گوگل برای گوشی های قدیمی Pixel

راه اندازی سرویس تعمیرات گوگل برای گوشی های قدیمی Pixelکالاسودا_ به تازگی خبری از سوی شرکت گوگل به گوش می رسد که نشان می دهد این شرکت یک سرویس تعمیرات برای گوشی های قدیمی Pixel راه اندازی کرده است.

ارائه سرویس تعمیرات برای گوشی های Pixel قدیمی

شرکت گوگل این سرویس تعمیرات را برای گوشی های Pixel از گارانتی خارج شده در نظر گرفته است. این سرویس تمام چهار مدل گوشی های Pixel اعم از نسخه XL را نیز شامل می شود ، اگرچه دستگاه های نسل دوم این شرکت به تازگی 12 ماه دیگر به گارانتی آن اضافه شده و این موضوع به دلیل گلایه کاربران در مورد کیفیت ساخت آنها بوده است.

شیوه کار این سرویس تعمیرات

این سرویس تعمیرات ( که فقط در آمریکا فعلا راه اندازی شده است.) نیازمند این است که شما شماره IMEI گوشی خود را وارد کنید و بعد از آن پیشنهادهای خود را به شما ارائه خواهد کرد تا شما بتوانید مشکل خود را به آسانی برطرف کنید. اگر گوشی شما هنوز دارای گارانتی است ، تنها شماره IMEI کافی خواهد بود زیرا گوگل دیگر هزینه های اضافی را برای شما اعمال نخواهد کرد. هر تعمیراتی طی 10 روز کاری تکمیل خواهد شد.

برای تعمیرات مستقیما به گوگل بروید

رونمایی و عرضه گوشی Pixel 3 هم به دلیل مشکلاتی بود که سری قبلی Pixel داشت و باعث شده بود که در بازار عمومی تعمیرات آن انجام شود و نقطه جالب توجه این است که هیچ کدوم از این گوشی ها شرایط نرمالی نداشتند. سر و کار داشتن با تعمیرکاران متفرقه یک بازی آزمون و خطا است که امکان دارد گوشی ها دوباره حالت مناسب پیدا کند یا اینکه به طور کامل خراب شود و به همین دلایل بود که شرکت گوگل سرویس تعمیرات خود را راه اندازی کرد.

شرکت گوگل اعلام کرده است که این سیستم فقط برای آمریکا فعال شده است و احتمالا این سرویس تعمیرات شامل حال خیلی از افراد نشود. ما این موضوع را هم باید بگوییم که اگر گوگل یک سرویس تعمیرات جدید هم دوباره تاسیس کند تعجب نخواهیم کرد ، زیرا این سرویس قطعا با استقبال زیادی از سوی کاربران این شرکت مواجه خواهد شد.

شکی نیست که این سرویس برای کاربرانی که گارانتی گوشی های Pixel آنها به اتمام رسیده است جز بهترین و کاربردی ترین سرویس ها خواهد بود.

امیدواریم که از مطالعه این خبر لذت برده باشید ، شما دوستان می توانید نظرات خود را با ما در بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها