برند نوکیا چگونه شگفتی سال خود را تکمیل می کند

0
661
برند نوکیا چگونه شگفتی سال خود را تکمیل می کند

برند نوکیا چگونه شگفتی سال خود را تکمیل می کندکالاسودا- برند نوکیا دعوتنامه های جدید را برای مراسم رونمایی محصولات خود در کشور هندوستان منتشر کرد. این برند قدرتمند که به تازگی توسط کمپانی اچ ام دی گلوبال حمایت شده و محصولات خود را با کیفیت بسیار بالاتری روانه بازار می کند هنوز به صورت رسمی اعلام نکرده که در این مراسم چه برنامه های خواهد داشت.

روی 4 اکتبر از مدت ها پیش علاقه مندان این برند قدیمی را به خود جلب کرده است. اچ ام دی گلوبال مدتی پیش اعلام کرد که این برند قدرتمند در شهر لندن و در تاریخ 4 اکتبر محصولات جدید خود را رونمایی خواهد کرد. در این میان هیچ صحبتی به میان نیامده که کدام محصولات وارد بازار فروش می شوند و رونمایی خواهند شد. با این شرایط بسیاری از علاقه مندان این برند منتظر خواهند بود که نوکیا 7.1 پلاس و گوشی هوشمند نوکیا 9 رونمایی شوند.

نوکیا در مدت کوتاهی دو مراسم خواهد داشت!!

همانطور که امروز در خبر ها مشاهده می کنیم برند نوکیا روز 11 اکتبر نیز رونمایی خواهد داشت. در این دعوتنامه از جمله رونمایی مهم استفاده شده است، رونمایی که هنوز مشخص نیست شامل چه محصولاتی خواهد بود اما این انتظار می رود که گوشی هوشمند نوکیا 7.1 پلاس که در بسیاری از کشور ها با نام نوکیا ایکس 7 روانه بازار فروش می شود رونمایی شده و به نوعی از نام این گوشی هوشمند رونمایی شود. البته این موضوعات در حد شایعه است و اچ ام دی گلوبال هنوز واکنشی در مورد این مراسم به صورت رسمی بیان کرد.

حال با این شرایط نوکیا تنها یک گوشی هوشمند برای رونمایی دارد و موبایل نوکیا 9 به نظر هنوز برای رونمایی آماده نشده است و هنوز مشخص نیست که چه زمانی به صورت رسمی رونمایی شود. در تاریخ کمتر برند مشاهده شده که یک برند در کمتر از چند ماه دو مراسم رونمایی داشته باشد به همین دلیل برخی از تحلیلگران اعتقاد دارند امکان دارد که نوکیا در مورد به روز رسانی های نرم افزاری خود نیز صحبت های به میان آورد، اما منطقی ترین اتفاق به نظر رونمایی از گوشی هوشمند نوکیا ایکس 7 باشد، موبایلی که دقیقا مشابه گوشی هوشمند نوکیا 7.1 پلاس خواهد بود.

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا نوکیا با عرضه گوشی های متفاوت می تواند سهم بیشتری از بازار موبایل را به خود اختصاص دهد؟ نوکیا در حال حاضر در میان ده برند برتر گوشی های موبایل قرار دارد. برندی که در سال های نه چندان دور برترین تولید کننده گوشی های هوشمند است.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها