دوربین 48 مگاپیکسلی ؛ مزیت اصلی برادر کوچک تر سری خانواده رد می نوت

0
285
دوربین 48 مگاپیکسلی ؛ مزیت اصلی برادر کوچک تر سری خانواده رد می نوت

پس از رونمایی از گوشی های رد می نوت 7 و رد می نوت 7 پرو ، این بار گوشی جدیدی از این سری معرفی شده است که که رد می نوت 7S نام دارد. شعار این دستگاه این است که دوربین 48 مگاپیکسلی را در اختیار همه قرار می دهد و نقطه فروش خود را نیز روی همین دوربین متمرکز کرده است.

سری در می نوت 7 طی 2 ماه گذشته خصوصا در هند به فروش خوبی رسید و در حال حاضر با 2 میلیون فروش در 2 ماه گذشته رکورد است. این شرکت در تلاش است تا مشتریان بیشتری را برای این سری به ارمغان بیاورد. به همین خاطر مدل های مختلفی از این سری را ارائه می دهد. اکنون به بررسی مشخصات این مدل بپردازیم تا دریابیم که چه تفاوت هایی با مدل های 7 و 7 پرو دارد.

ویژگی های نمایشگر رد می نوت 7S

گوشی ردمی نوت 7S از نمایشگر ۶.۳ اینچی از جنس FHD پلاس با بریدگی بالای صفحه نمایش قطره‌ ای شکل بالای نمایشگر برای دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی بهره می ‌برد. جنس پنل جلویی و پشتی دستگاه از جنس کورنینگ گویلا گلس 5 و لبه های این گوشی نیز آلومینیومی است. ردمی نوت ۷ اس با پردازنده اسنپدراگون ۶۶۰ کوالکام با سرعت ۲.۲ گیگاهرتز، ظرفیت حافظه‌ رم ۳ گیگابایتی یا ۴ گیگابایتی و ظرفیت حافظه‌ داخلی ۳۲ گیگابایتی و ۶۴ گیگابایتی قابل ارتقا با حافظه microSD ارائه شده است که در نوع خود مشخصات مطلوبی تلقی می شود.پس از رونمایی از گوشی های رد می نوت 7 و رد می نوت 7 پرو ، این بار گوشی جدیدی از این سری معرفی شده است

دوربینی که مزیت این گوشی است

دوربین 48 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم 4/1.8 که از مزیت های این گوشی در پنل پشتی قرار دارد. این دوربین از حسگر با ویژگی فیلتر رنگ Quad Bayer بهره می‌ برد که ۴ پیکسل را در یک پیکسل ادغام می‌ کند تا تصاویر ۱۲ مگا پیکسلی ارائه دهد. در کنار دوربین اصلی، دوربین سلفی گوشی هوشمند جدید شیائومی دارای حسگر تشخیص عمق ۵ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.4، در کنار ویژگی های بهینه دیگری مانند نایت مود یا حالت شب با نوردهی HDR چندگانه برای عکاسی بهتر حالت در حالات نور کم است.

پشتیبانی از فناوری شارژ سریع

خوب است نگاهی به ویژگی های باتری این گوشی نیز بیاندازیم که از شارژ سریع پشتیبانی می کند. باتری این گوشی از نوع 4000 میلی آمپر ساعتی است و از فناوری شارژ سریع 18 واتی ورژن 4 پشتیبانی می کند. جالب است بدانید که در داخل جعبه این محصول نیز یک شارژر 10 واتی تعبیه شده است که اگر کاربری بخواهد از سرعت شارژ بیشتر بهره مند شود، باید آداپتورهای دیگری را انتخاب کند.

رابط کاربری و سیستم عامل

این گوشی که به همراه اندروید 9 و رابط کاربری MIUI 10 عرضه شده، در رنگ های آبی، قرمز و مشکی با قیمت پایه 158 دلار برای گوشی های رم 3 گیگابایتی و حافظه 32 گیگابایتی به بازار عرضه خواهد شد. از دیگر مشخصات این گوشی می توان به پشتیبانی از جک هدفون 3.5 میلی متری و روکش ضد آب اشاره کرد. کاربرانی که علاقه مند به خرید هستند باید بدانند که این گوشی در تاریخ اول خرداد از طریق وب سایت شیائومی و سایت Flipkart به فروش خواهد رسید.گوشی ردمی نوت 7S از نمایشگر ۶.۳ اینچی از جنس FHD پلاس

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها