رصد اپلیکیشن‌های پر استفاده در آیفون با Screen Time

0
145

اگر کنجکاو شده‌اید که از کدام اپ ها در آیفون بیشتر استفاده می‌کنید؛ یک ترفند کاربردی وجود دارد؛ اما قبل از آن باید ویژگی Screen Time Apple را روشن کنید.

ابتدا Screen Time را روشن کنید

به گزارش کالاسودا و به نقل از  howtogeek، ویژگی Screen Time به شما کمک می‌کند تا نحوه استفاده از iPhone خود را پیگیری کنید.

برای فعال کردن Screen Time، تنظیمات را باز کرده و سپس روی “Screen Time” کلیک کنید.

در مرحله بعد، بر روی “Turn on Screen Time” کلیک کرده و گزینه “This is My iPhone” یا “This is My Child’s iPhone” را انتخاب کنید؛ بسته به اینکه کدام گزینه مناسب شما باشد.

بعد از آن، یک صفحه Screen Time بدون داده را مشاهده خواهید کرد.

در مرحله بعد، از آیفون خود استفاده کنید و دوباره صفحه را بررسی کنید.

اکنون که Screen Time فعال شده است. از آیفون خود مانند همیشه استفاده کنید. پس از مدتی، می‌توانید با Screen Time دوباره وارد سیستم شده و آمارها را مشاهده کنید.

مشاهده‌ی اپلیکیشن‌های آیفون با بیشترین استفاده

در تنظیمات iPhone، روی “Screen Time” ضربه بزنید.

در صفحه خلاصه Screen Screen، نموداری مشاهده می‌کنید که میانگین فعالیت روزانه شما را نشان می‌دهد. در زیر آن نمودار، «See All Activity» را انتخاب کنید. دوره زمانی روز، هفته، ماه یا سال مورد نظر را تعیین کنید.

سپس، به پایین بخش “Most Used” بروید؛ لیستی از اپ ها را مشاهده می‌کنید که در آن بازه، بیشترین استفاده را از آن‌ها داشتید.

«Show More» در پایین لیست را انتخاب کنید.

روی «Show Categories» کلیک کنید؛ در اینجا می‌توانید اپ های پرمصرف خود را که بر اساس دسته بندی‌های «اجتماعی»، «خلاقیت» یا «خرید و غذا» مشاهده کنید.

هنگام مرور در لیست “Most Used” در Screen Time در iPhone، می‌توانید با ضربه زدن روی نماد آن، جزئیات بیشتری درباره میزان استفاده از هر اپ را دریافت کنید.

ایجاد محدودیت برای اپ

برای جلوگیری از استفاده بیش از حد می‌توانید آن را محدود کنید.

روی “Add Limit” کلیک کنید.

پس از آن، صفحه‌ای مشاهده خواهید کرد که می‌توانید برای برنامه برای چند ساعت یا چند دقیقه محدودیت تعیین کنید. پس از پایان کار، روی “Add” کلیک کنید.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها