رصد اپلیکیشن رمزگذاری شده در فروشگاه PS سونی

0
36

اگر روز دوشنبه در یک ساعت خاص در فروشگاه PlayStation در حال جست و جو بودید؛  به احتمال زیاد متوجه‌ی یک اپلیکیشن عجیب و غریب شدید. این بازی با قیمت 0.49 دلار و توضیحات “PS5 title with upgradable package and trial SKU” تنها برای چند دقیقه در این فروشگاه ظاهر شد. از آنجا که در عنوان این بازی از کلمه‌ی PS5 استفاده شده بود؛ برخی از کاربران به سرعت آن را دانلود کردند.

به گزارش کالاسودا و به نقل از  gamesradar، و به لطف  HalfMileRide کد این بازی شکسته شد و در نهایت به این نتیجه رسیدند که سونی در حال آزمایش حق امتیاز PS5 بوده است.

تاکنون دلیل مشخصی برای قرار دادن این برنامه رمز گذاری شده در فروشگاه مطرح نشده است و ممکن است برای همیشه نیز ناشناخته بماند.

تاریخ پیش سفارش PS5 سونی

به نقل از  whathifi؛ پیش سفارشات PS5 دو هفته دیگر آغاز می شود. طبق گفته @ IronManPS5، پیش سفارش این کنسول در تاریخ 9 سپتامبر شروع می شود. طبق روال قبلی، باید این تاریخ درست باشد؛ اما تاکنون سونی آن را تایید نکرده است و قطعی نیست.

گفته می‌شود این کنسول در اواخر ماه نوامبر وارد بازار خواهد شد.

PS5 با کنسول جدید مایکروسافت، Xbox Series X رقابت می‌کند. هر دو کنسوب در زمستان امسال راه اندازی می‌شوند، هر دو قدرت بیشتری نسبت به نسل گذشته خود دارند و در دو نسخه ارزان‌تر و دیجیتالی در دسترس خواهند بود.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها