رنگ های جدید ایرپاد پرو شامل چه مواردی است؟

0
3637
رنگ های جدید ایرپاد پرو شامل چه مواردی است؟

ایرپادهای پرو اپل که چندی دیگر رونمایی می شود دارای رنگ های مختلفی است و به نظر می رسد که اپل رنگین کمانی از رنگ ها را با 8 رنگ برای این محصول تدارک دیده است. در همین راستا وب سایت اکونومیک دیلی چین بیان کرده است که ایرپاد پرو اپل قرار است در 8 رنگ مختلف از جمله سفید، مشکی و Midnight Green عرضه شود که با رنگ‌های آیفون 11 اپل هم‌خوانی دارند.

رنگ های جدید ایرپاد پرو

با توجه به اینکه منبع این سایت چینی است و نمی توان به آن کاملا استناد کرد، در کل عرضه ایرپاد پرو در 8 رنگ کمی بیشتر حد انتظار به نظر می رسد اما اپل در گذشته سابقه تولید هدفون بیتس «سولو 3»  با ده‌ها رنگ مختلف را در کارنامه خود دارد.

این وبسایت در گذشته نیز ادعا کرده بود اپل قصد دارد ایرپاد جدید را در رنگ مشکی عرضه کند، اما آخرین نسل از ایرپاد با پشتیبانی از دستورات سیری، کیس شارژ وایرلس و باتری بهتر معرفی شد و خبری از رنگ مشکی در این هدفون نبود.

رنگ های جدید ایرپاد پرو

ویژگی های ایرپاد پرو

چند روز قبل نیز اخباری منتشر شد که ایرپاد پرو اپل دارای نویزگیر یا قابلیت حذف نویز است. طبق گزارشی که توسط وب‌سایت چاینا اکونومیک دیلی متشر شده، نسل سوم ایرپاد با قیمت تقریبی ۲۶۰ دلار معرفی و به بازار عرضه خواهد شد. تاکنون تصور می‌شد که این محصول با نام ایرپاد ۳ معرفی خواهد شد، اما این منبع خبری مدعی شد که اپل، نام ایرپاد پرو را برای این محصول در نظر خواهد گرفت.

قیمت ایرپاد پرو

قیمتی که برای ایرپاد پرو تعیین شده یعنی 260 دلار، حدود ۱۰۰ دلار بیشتر از مدل فعلی و نسل دومی‌آن است. همانطور که می‌دانید مدل فعلی ایرپاد از قابلیت شارژ وایرلس بی ‌بهره است و به احتمال فراوان، در ایرپاد پرو شاهد تعبیه این قابلیت خواهیم بود.

ویژگی های ایرپاد پرو

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها