نوکیا روتر مش وای فای Beacon 1 را با قیمتی مناسب رونمایی کرد

0
308
نوکیا روتر مش وای فای Beacon 1 را با قیمتی مناسب رونمایی کرد

کمپانی نوکیا در سکوت خبری آخرین روتر مش وای فای خود را رونمایی کرد. بر اساس ادعای نوکیا Beacon 1 شباهت های بسیاری به Beacon 3 دارد و می توان تجربه ای مشابه این محصول را به دست آورد. با این وجود Beacon 1 قیمت پایین ترین نسبت به این محصول دارد.

اتصال روتر های Beacon 1 قابلیتی جذاب به همراه دارد

بر اساس اخبار منتشر شده این دستگاه از وای فای 802.11 k/v Dual-Band با سرعت AC1200 و پورت های اترنت 2 گیگابایتی پشتیبانی می کند. روتر Beacon 1 به تنهایی می تواند 140 متر مربع را پوشش دهد اما بدون شک ویژگی اصلی آن را باید پشتیبانی از مش دانست که می توانید سه تای آن را به یکدیگر متصل کنید و به صورت یکنواخت بیش از 420 متر مربع را پوشش دهید.

اتصال روتر های Beacon 1 قابلیتی جذاب به همراه دارد

این روتر همچنین می تواند با  ترکیب 2.4 گیگاهرتز و 5 گیگاهرتز وای فای با اترنت برای اتصال به شبکه مطلوب مورد استفاده قرار گیرد. کمپانی نوکیا همچنین نرم افزاری برای مدیریت این دستگاه را توسعه داده و با استفاده از آن می توانید برای حل مشکلات ایجاد شده در این شبکه استفاده کنید.

این ابزار ویژگی دیگری نیز دارد که به شما اجازه می دهد تا یک روتر را نصب کنید، سپس سایر روتر ها به صورت خودکار به یکدیگر متصل می شوند. این روتر به دو شکل به فروش می رسد و نسخه تکی آن قیمتی معادل 129 دلار دارد و همچنین نسخه 3 تایی آن نیز با قیمت 299 دلار به فروش می رسد.

با توجه به موارد یاد شده این محصول را باید یکی از بهترین مودم های موجود دانست که با قیمتی بسیار مناسب در اختیار کاربران قرار می گیرد، فروش این محصول در آمازون آغاز شده است.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها