کوچکترین دوربین بدون آینه فول فریم دنیا متعلق به کدام شرکت است؟

0
303
کوچکترین دوربین بدون آینه فول فریم دنیا متعلق به کدام شرکت است؟

دوربین Sigma fp نام کوچکترین دوربین بدون آینه و فول فریم دنیاست که از جانب شرکت سیگما ساخته شده است.

دوربینی که به راحتی در جیب جا می شود

سیگما اولین دوربین بدون آینه فول فریم خود را به نام sigma fp ارائه کرد و آن را کوچکترین و سبک ترین دوربین بدون آینه دنیا نامید. این دوربین به عنوان یک دوربین فول فریم به راحتی در جیب جا می شود و تنها 4.43 در  2.75 در 1.78 اینچ ابعاد دارد. این دوربین قادر است عکس هایی با وضوح 24.6 مگاپیکسلی با سنسور 35 میلی متری بگیرد. ( برای مقایسه به این نکته توجه کنید که سونی RX100 VI دارای یک سنسور 1 اینچی است که ابعاد 4 در 2.3 در 1.7 اینچ دارد).

دوربینی که به راحتی در جیب جا می شود

ثبت عکس های بی نظیر

با وجود اندازه کوچک بدنه اما لنز آن نسبتا قوی است و با توجه به فول فریم بودن می توانید عکس های بی نظیری ثبت کنید. وزن این محصول سبک است و فاکتور فرم کوچک fp بسیار چشمگیر است. وزن آن بدون باتری و کارت حافظه فقط ۳۷۰ گرم است. و به راحتی در کف دست قرار می‌گیرد. پیش‌ بینی عملکرد و موفقیت این دوربین هنوز خیلی زود است. این ایده ای جدید برای کاربران دوربین دوست است که می تواند نظرهای زیادی را جلب کند.

سیستم اتوفوکوس 49 نقطه ای

از منظر عکاسی، این دوربین از محدوده ایزو 100-25600 پشتیبانی می کند و یک سیستم اتوفوکوس 49 نقطه ای را پیشنهاد می کند که ویژگی جلوگیری از لرزش تصویر الکترونیکی را به همراه دارد. شرکت سیگما زمان عرضه و قیمت کوچکترین دوربین بدون آینه دنیا یعنی سیگما fp  را اعلام نکرده است. اما قیمت دوربین ‌های بدون آینه دیگر این شرکت از ۸۰۰ تا ۱۲۰۰ دلار متغیر است.

سیستم اتوفوکوس 49 نقطه ای

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها