روش‌های مخفی کردن استوری اینستاگرام از غریبه‌ها

0
1251

با توجه به دسترسی‌های جدیدی که اینستاگرام در استوری قرار داده است شاید تمایل دارید کنترل بیشتری بر روی آن داشته و استوری های خود را از غریبه‌ها مخفی کنید.

به گزارش کالاسودا و به نقل از thenextweb، به همان اندازه که از قابلیت استوری اینستاگرام برای نشان داده بخش‌های مختلف زندگی‌تان استفاده می‌کنید؛ بهتر است بر روی آن کنترل بیشتری داشته باشد.

چند ماه پیش، اینستاگرام ویژگی جدیدی را معرفی کرد که استوری بر اساس موقعیت مکانی و هشتگ نشان داده می‌شد؛ به این معنی که افرادی که شما را دنبال نمی‌کنند نیز می‌توانند بر اساس هشتگ ها استوری های شما را ببیند. اگرچه این ویژگی برای کشف بالقوه مناطق جدید در یک شهر یا مشاهده پروفابل های جذاب کاربردی است؛ اما این قابلیت پروفایل شما را در معرض دید بیشتری قرار دهد و این برای برخی کاربران ناخوشایند است.

اگر تمایل دارید حساب خود را خصوصی کنید

ساده‌ترین راه برای جلوگیری از نمایش استوری های شما برای غریبه‌ها خصوصی کردن پروفایلتان است.

برای انجام این کار، نماد پروفایل خود را در پایین سمت راست صفحه اینستاگرام را انتخاب کرده و سپس منوی چرخ دنده را در سمت راست بالای صفحه را فشار دهید. از این مسیر به قسمت تنظیمات/Settings > حریم خصوصی/Privacy > حفظ حریم شخصی حساب/Account privacy در بخش “Connections” بروید و گزینه مذکور را روشن کنید.

اگر تمایل ندارید حسابتان خصوصی و پرایوت شود…

اگر دوست ندارید حسابتان را پرایوت کنید اما می خواهیم استوری تان را از دید غریبه‌ها پنهان نمایید می‌توانید از روش زیر استفاد کنید. اینستاگرام برای پنهان کردن استوری هایی که در هشتگ های خاص و یا مکان‌های مورد نظر قرار دارد راهکاری ارائه کرده است.

اگر استوری شما در یک استوری عمومی به نمایش گذاشته شده است، می‌توانید آن را حذف کنید. برای حذف استوری، با کشیدن انگشت خود به فهرست نمایش استوری خود بروید. سپس دکمه X را در سمت راست بخش مورد نظر انتخاب کرده و روی گزینه مخفی کردن/Hide ضربه بزنید تا “دیگر استوری شما در این دسته بندی عمومی نشان داده نشود”.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها