روش نصب مجدد اپلیکیشن‌های حذف شده در اپل واچ

0
430

در صورتی که به اشتباه و یا به دلایلی دیگری برنامه خاصی در اپل واچ را حذف کرده‌اید؛ در این مطلب می‌توانید با روش بازگردان و نصب مجدد اپلیکیشن‌های حذف شده در اپل واچ/ Apple Watch آشنا شوید.

به گزارش کالاسودا و به نقل از gadgetsnow، همراه با ویژگی‌های جدید دیگری که در WatchOS 6 در نظر گرفته شده، اپل ویژگی جدیدی را ارائه کرده است که به کاربران امکان حذف اپلیکیشن‌های از پیش نصب شده بر روی اپل واچ را می‌دهد. در واقع در صورت عدم استفاده از این برنامه، کاربران می‌توانند اپلیکیشن‌های شخص اول و از پیش نصب شده را از Apple Watch خود حذف کنند.

در این راستا اگر برنامه‌ای را به صورت تصادفی حذف کرده‌اید و یا قصد دارید بعد از مدتی برنامه حذف شده را دوباره نصب کنید؛ به به لطف اپلیکیشن فروشگاه داخلی در اپل واچ این قابلیت در دسترس است.

بنابراین، اگر به دنبال نصب مجدد برنامه‌ای هستید که حذف کرده‌اید، در ادامه با ما همراه باشید.

پیش نیاز:

قبل از شروع مراحل، مواردی را باید در نظر داشته باشید. همانطور که قبلاً اشاره شد، این ویژگی فقط در WatchOS 6 یا بالاتر در دسترس است، بنابراین مطمئن شوید که اپل واچ شما آخرین نسخه WatchOS را در خود جای داده است.

نکته مهم دیگر اتصال به اینترنت است که برای دانلود برنامه از فروشگاه اپل واچ ضروری است.

روش دانلود و نصب مجدد اپلیکیشن‌های حذف شده در اپل واچ

  • ابتدا برنامه App Store را در اپل واچ خود باز کنید و روی کادر جستجو ضربه بزنید.
  • اکنون برای جستجوی برنامه حذف شده، از روش جست و جو با صدا یا scribble (دست خط) استفاده کنید.
  • برای بازگشت برنامه حذف شده، بر روی دکمه ابر ونماد فلش دانلود ضربه بزنید.

روند دانلود برنامه حذف شده در اپل واچ ساده است. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که به فروشگاه برنامه اپل واچ بروید و برنامه را جستجو کنید. اکنون می‌توانید این کار را با دادن دستور صوتی یا با استفاده از روش ورودی scribble (دست خط) انجام دهید. هنگامی که آن برنامه را در نتیجه جستجو مشاهده کردید، روی آن ضربه بزنید و سپس نماد دانلود که توسط یک نماد iCloud با یک پیکان بارگیری نمایش داده می‌شود، را انتخاب کنید تا برنامه دانلود و نصب شود.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها