بازی های Half-Life را رایگان تجربه کنید!

0
184

Valve رسما اعلام کرد تمام بازی‌های Half-Life رایگان شدند.

به گزارش کالاسودا و Geek.com، آخرین بازی رسمی Half-Life در سال 2007 عرضه شد. درست 12 سال پیش. اگر شما متولد آن سال‌ها هستید، به احتمال زیاد شما هم اکنون یک گیمر هستید. یک گیمر که با بازی‌های افسانه ای کمپانی Valve وارد این دنیا شده است.

شادی برایتان عجیب باشد که چرا خیلی از گیمر‌های کهنه کار، در مورد بازی جدید Half-Life: Alyx تا این حد محتاط عمل می‌کنند.

هر چه باشد این بازی از نظر داستانی و گیم پلی تا اینجا کار بسیار جذاب به نظر می‌رسد و قطعا داستان آن هم جذاب از آب در خواهد آمد.

اما دلیل ناملایمتی طرافداران سری Half-Life با این بازی بیشتر به این دلیل است که برای تجربه‌ی آن نیاز به تهیه‌ی یک هدست VR دارید که اسباب بازی گران قیمتی محسوب می‌شود.

با این حال خبر خوب این است که از الان تا دو ماه دیگر که عنوان جدید عرضه شود، شما می‌توانید تمام بازی‌های Half-Life را به صورت رایگان تجربه کنید.

این یعنی شما می‌توانید بازی‌های اصلی Half-Life، Half-Life 2 و هر دو اپیزود Half-Life 2 را به همراه بازی‌های ثانویه ای مثل Source، Blue shift و Opposing force را همین الان دانلود کرده و بازی کنید.

اگر شما هم به این فرنچایز تازه وارد هستید، می‌توانید همه‌ی این بازی‌ها را تجربه کرده و سپس در Half-Life: Alyx به بقیه‌ی ما ملحق شوید.

حالا که این بازی‌ها رایگان شده اند، هیچ دلیلی برای تجربه نکردن بهترین فرنچایز تاریخ بازی‌های ویدیویی را ندارید. به امید روزی که Half-Life 3 عرضه می‌شود.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها