رونمایی از اولین تلویزیون‌های OLED ال‌جی با پشتیبانی از NVIDIA G-SYNC

0
118

ترکیب کیفیت OLED و HDMI 2.1و قابلیت‌های پیشرفته روی جدیدترین تلویزیون‌های ال‌جی، ابعاد تازه‌ای به تجربه گیمینگ بخشیده‌اند.

ال‌جی الکترونیکس با همکاری NVIDIA برای تحقق رویای گیمرها، پشتیبانی از قابلیت‌های NVIDIA G-SYNC را به تلویزیون‌های خارق‌العاده OLED خود (مدل 65/55E9، مدل 77/65/55C9، مدل 77/65/55B9) افزوده است.

جدیدترین محصولات OLED ال‌جی سرعتی برق‌آسا و بازتولید رنگی حیرت‌آوری را ارائه می‌کنند و این کارایی و کیفیت تصویر عالی اکنون در آزمون‌های سازگاری با NVIDIA G-SYNC هم مورد تائید قرارگرفته‌اند.

هدف این آزمون‌ها اطمینان از ارائه تجربه بازی روان و همه‌جانبه، بدون پرش، انقطاع یا تأخیر است.

با کیفیت تصویر استثنائی، تأخیر ورودی پایین و زمان واکنش (Response Time) بسیار سریع، پیش‌ازاین هم تلویزیون‌های OLED ال‌جی به خاطر ارائه عملکرد بازی بهینه‌شده شهرت فراوانی کسب کرده بودند.

حال افزودن قابلیت سازگاری با NVIDIA G-SYNC به اعتبار آن‌ها خواهد افزود. اکنون با استفاده از نمایشگرهای 4K OLED پیشرو ال‌جی در اندازه‌های ۵۵ تا ۷۷ اینچی، تجربه رضایت‌بخش بازی‌های کامپیوتری روی نمایشگرهای بزرگ تضمین‌شده است.

به لطف تکنولوژی OLED ال‌جی، گیمرها بیش‌ازپیش در هیجان کنش‌های بازی‌های موردعلاقه‌شان غرق می‌شوند و دقت کنترل پیکسل‌های مجزا برای تولید تصاویر واقع‌گرایانه خارق‌العاده را به خدمت می‌گیرند.

علاوه بر کنتراست بی‌نهایت و بازتولید رنگی بسیار دقیق، این تلویزیون‌ها زمان واکنش بسیار سریعی دارند و نرخ تجدید تا ۱۲۰ هرتز را فراهم می‌آورند. تأخیر (لگ) ورودی (که تفاوتی بین شکست یا پیروزی را در بازی‌ها می‌آفریند) به عدد غیرقابل‌باور ۶ میلی‌ثانیه برای محتوای 1440P در نرخ تجدید ۱۲۰ هرتز و ۱۳ میلی‌ثانیه برای محتوای 4K در نرخ تجدید ۶۰ هرتز رسیده است.

حداقل تأخیر ورودی تلویزیون‌های OLED ال‌جی که به کمتر از یک فریم می‌رسد، با عدم کاهش کیفیت تصویر همراه شده و بهترین نمایشگر برای بازی را فراهم آورده است.

جدیدترین مدل‌های تلویزیون OLED ال‌جی گستره وسیعی از فرمت‌های معمول HDR را پشتیبانی می‌کنند که باعث جهشی در تجربه گیمینگ خواهد شد.

کاربران می‌توانند روی این تلویزیون‌ها عناوین گیم سازگار با HDR 10 یا Dolby Vision (برای محتوای فول اچ‌دی تا ۱۲۰ فریم بر ثانیه) را بازی کنند و از فوایدHDMI2.1 همچون حالت زمان تأخیر خودکار (ALLM)، کانال صدای برگشتی بهبودیافته (eARC) و نرخ تجدید تغییر بهره‌مند (VRR) گردند.

برای بازی یا تماشای محتوای سریع، تلویزیون‌های OLED ال‌جی از فرمت‌های صوتی سینمایی همچون Dolby Atmos و تکنولوژی صدای بدون فشرده‌سازی پیشگامانه Dolby TrueHD پشتیبانی می‌کنند. با پشتیبانی از بهترین فرمت‌های سطح بالای صوتی و ویدیویی، کاربران می‌توانند محتوا را با همان اصالتی به تماشا نشسته و بشنوند که خالقان آن‌ها مد‌نظر داشته‌اند‌. همچنین این مدل‌ها هوش مصنوعی مجهز به یادگیری عمیق را در حوزه صدا به کار گرفته و صوتی مسحور کننده و فراگیر 5.1 را به شکل مجازی تولید می‌نمایند.

Sam Kim معاون ارشد بخش برنامه‌ریزی محصولات تلویزیون شرکت صوتی تصویری ال‌جی

در این زمینه می‌گوید‫: «همه می‌دانیم که تلویزیون‌های OLED ال‌جی در سراسر جهان توسط گیمرها مورد استقبال قرارگرفته‌اند، لذا خودمان را متعهد می‌دانیم که تجربه بازی روی OLED را برای آن‌ها بهبود بخشیم‫. با سازگاری تلویزیون‌ها با تکنولوژی NVIDIA G-SYNC نشان دادیم که تولید‌کنندگان تلویزیون‌های OLED برای بهبود محصولاتشان باید از برترین برند سخت‌افزاری دنیای بازی پشتیبانی نمایند‫.»

Matt Wuebbling مدیر بازاریابی GeForce در NVIDIA می‌گوید‫: «بسیار خوشحالیم که سازگاری با G-SYNC را به تلویزیون‌های OLED ال‌جی آورده‌ایم و پشتیبانی از نرخ تجدید متغیر ‫(VRR) را به کارت‌های گرافیک GeForce RTX سری ۲۰ افزوده‌ایم‫. گیمرها با سرعت پاسخگویی و تصاویر واقع‌گرایانه این تلویزیون‌ها می‌توانند از آخرین بازی‌های کامپیوتری با قابلیت ردیابی لحظه‌ای لذت ببرند‫.»

طی هفته‌های آینده ال‌جی با ارائه یک ارتقا نرم‌افزاری برای تلویزیون‌های OLED سال ۲۰۱۹ خود، پشتیبانی از قابلیت NVIDIA G-SYNC را به برخی مدل‌ها در بازارهای منتخب خواهد افزود‫.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها