رونمایی از بازی سریال محبوب Breaking Bad ؛ سرتاسر هیجان

1
426
رونمایی از بازی سریال محبوب Breaking Bad ؛ سرتاسر هیجان

به تازگی خبرهای جالبی در مورد دنیای بازی منتشر شده که نشان می دهد به زودی باید شاهد رونمایی از بازی سریال محبوب Breaking Bad باشیم.

ساخت بازی سریال محبوب Breaking Bad

شرکت سونی و FTX Games اعلام کرده اند که بازی سریال محبوب Breaking Bad پس از 11 سال بعد از اکران این سریال ساخته شده و احتمالا امسال به بازار عرضه خواهد شد. این بازی احتمالا برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS ساخته خواهد شد و هیجان سریال را به همان میزان به شما نیز منتقل خواهد کرد.

رونمایی از شخصیت های ماندگار این سریال

این بازی به عنوان یک بازی رایگان شناخته شده و گفته می شود کارهای توسعه این بازی را شرکت FTX Games انجام خواهد داد. در این بازی نیز شاهد شخصیت های اصلی و محبوب این بازی مانند والتر وایت ، جسی پینکمن ، گاس فرینگ ، سال گودمن و مایک اِرمانترات خواهیم بود.

گیم پلی بی نظیر و اهداف این بازی

هدف اصلی این بازی ارتقا و توسعه کارهای جنایی با همان سبک و سریال بازی است. البته گفته شده این بازی حالتی استراتژیک هم خواهد داشت تا کاربر بتواند تصمیمات این بازی به شخصه اتخاذ کند و کارهای اخلاقی و خوب را در کنار فعالیت شیطانی پیش ببرد. گفته شده اسم این بازی Breaking Bad : Criminal Elements خواهد بود.ساخت بازی سریال محبوب Breaking Bad

زمان رونمایی از این بازی

بر اساس گزارش های منتشر شده این بازی امسال برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS عرضه خواهد شد و کاربران می توانند این بازی را از گوگل پلی و اپ استور به راحتی دانلود کنند. باید دید که چندین بار این بازی توسط کاربران دانلود و نصب خواهد شد.

اشتیاق بی حد و حصر طرفداران این سریال

قطعا خیلی از طرفداران این سریال منتظر رونمایی از این بازی هستند تا بتوانند خاطرات را دوباره برای خود زنده کنند و همانند والتر وایت بتوانند کسب و کار را پیش ببرند.  باید دید که در نهایت این بازی همانند سریال موفق خواهد بود یا خیر؟ تمام این موارد را زمان به ما نشان خواهد داد. یکی از مواردی که می تواند باعث جذابیت هرچه بیشتر این بازی شود شخصیت های این بازی است. شخصیت هایی که هر کدام نقش اساسی در این بازی خواهند داشت.

نظر شما در مورد این بازی چیست؟ آیا شما در گذشته طرفدار این سریال بوده اید؟

منتظر نظرات شما دوستان در مورد این خبر و بازی سریال محبوب Breaking Bad در بخش کامنت ها هستیم.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
1 دیدگاه
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها
یک هوادار برکینگ بد
یک هوادار برکینگ بد
5 سال پیش

به عنوان یک طرفدار پروپا قرص باید بگم به شدت منتظر عرضه و نصبشم X: