رونمایی از باغ عمودی ال جی در CES 2020

0
622

ال جی کره در شوی محصولات مصرفی الکترونیک لاس وگاس / CES 2020 قرار است از لوازم جدید باغبانی سرپوشیده خود رونمایی کند.

به گزارش کالاسودا و به نقل از فوربس، ال جی قرار است در نمایشگاه لاس وگاس دستگاه پرورش دهنده سبزیجات در محیط سرپوشیده (آپارتمانی) را معرفی کند.

آنچه می‌بینید،دستگاه باغبانی سرپوشیده شبیه یخچال با درب شیشه‌ای است که به سنسورهای پیشرفته نور، کنترل دما، کنترل آب و یک برنامه هوشمند نظارت بر رشد گیاهان و سبزیجات مجهز است.

این دستگاه شرایط بهینه فضای بیرون را در داخل شبیه سازی کرده و دمای داخل کابینت را مانند 24 ساعت شبانه روز برای این دستگاه با سنسورهای تعبیه شده یکسان سازی می‌کند.

این دستگاه همچنین مجهز به چراغ‌های ال ای دی، گردش هوای سریع و سیستم مدیریت آب تصفیه شده است تا تخم گیاهان سریع رشد کرده و قابل استفاده شوند.

سیستم مذکور به صورت ماژولار تعریف شده و می‌تواند حداکثر 24 نوع بذر را در خود جای داده و پرورش دهد.

 

 

ساندبارد هوش مصنوعی ال جی در CES 2020

ال جی همچنین قصد دارد از سیستم ساندبار خود مجهز به هوش مصنوعی در نمایشگاه 2020 لاس وگاس رونمایی کند.

این ساندبار با محاسبه فضای داخلی و آنالیز شرایط اتاق، الگوریتم خود را پیاده سازی می‌کند.

مهمترین کاری که ساندبار جدید می‌کند کالیبره کردن صدا به صورت هوشمند است که قادر به تشخیص و تجزیه و تحلیل «تُن»های مختلف در اتاق بوده و سپس با الگوریتم مخصوص فرمت فایل صوتی را به کیفیت استودیویی و به صورت 7.1 کاناله پخش می‌کند.

داخل ساندبارهای 2020 ال جی دستیار صوتی گوگل اسیستنت هم وجود دارد که به راحتی با سایر محصولات خانگی سازگاری پیدا می‌کند و فرمتهای پیشرفته صوتی مانند Dolby True HD و DTS Master Audio را پخش می‌کند.

 
عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها