با پرطرفدارترین بررسی‌های 2019 از نگاه کاربران انگجت آشنا شوید

0
708

خوانندگان انگجت در سال 2019، صدها بررسی محصول را به این سایت ارسال کردند؛ در اینجا هشت مورد از بهترین بررسی‌ها را معرفی می‌کنیم.

به گزارش کالاسودا و به نقل از انگجت، این وب‌سایت هر هفته، از خوانندگان خود می‌خواهد كه نظراتشان را درباره یك محصول یا وسیله متفاوت ارسال کنند؛ زیرا هیچ‌کس بهتر از كسانی كه هفته‌ها، ماه‌ها یا حتی سال‌ها از این وسایل استفاده کرده‌اند نمی‌توانند در مورد آن حرف زده و نقاط قوت و ضعف آن را بگویند.

سال گذشته این وب‌سایت 650 بررسی از گوشی‌های هوشمند گرفته تا کارت گرافیک و دستگاه‌های دیگر را دریافت کرد. در این قسمت با گزیده‌ای از بهترین بررسی‌های کاربران در سال 2019 آشنا می‌شوید.

بررسی Vlad در مورد مک بوک ایر (2018 MacBook Air)

بررسی Vlad نگاه جامعی در مورد نکات مثبت و منفی این لپ‌تاپ داشته و تجربیات شخصی‌اش در مورد این لپ‌تاپ را به زبان ساده در اختیار سایر کاربران قرار می‌دهد.

عملکرد مک بوک ایر 2018 ترکیبی از مزایا و معایب است. اگرچه بر روی کاغذ سرعت آن کم است؛ اما تراشه سفارشی اینتل نشان داده که این لپ‌تاپ برای کارهای روزانه و بیشتر امور سرعت بسیار خوبی دارد. البته اگر از آن دسته کاربرانی باشید که چندین برنامه را با تعداد زیادی از تب‌های مرورگر باز می‌کنید؛ عملکرد لپ‌تاپ کاهش می‌یابد.

MacOS در بیشتر جهات از ویندوز سرتر عمل کرده و شما می‌توانید به‌آسانی از آن استفاده کنید؛ این سیستم‌عامل با برنامه و سخت افزارهای مختلف سازگار است. امتیاز سرعت و ویژگی‌ها: 8/10 (امتیاز عملکرد به تنهایی 7/10 است).

بررسی Scribbler در مورد Lenovo Yoga 720 با اندازه 13 اینچی

هر بررسی مثبتی، خوب نیست. در این بررسی Scribbler توانسته نکات مهمی در مورد ساختار لپ‌تاپ، برخی از مشکلات حرارتی و صفحه لمسی آن ارائه می‌دهد.

لنوو یوگا 720 از تراشه چهار هسته‌ای سریع نسل هشتم، رم 8 تا 16 گیگابایتی و کارت NVME SSD استفاده می‌کند؛ که همه این موارد به همراه یک نمایشگر زیبا با کیفیت 1080p با قابلیت لمسی و ورودی قلم و یک تاچ پد دقیق ارائه شده است.

این دستگاه از نظر ظاهری زیبا است اما پوشش آلومینیومی آن جالب نبوده و استحکام بدنه آن به قدری کافی بالا نیست.

بررسی Shirko در مورد تبلت گوگل پیکسل (Google Pixel Slate)

Shirko با بررسی دو نسخه Core M3 و Core i5  این تبلت نکات مهمی را بیان کرد. اندازه این تبلت بزرگ‌تر از صفحه‌نمایش 12.3 اینچی به نظر می‌رسد. این تبلت با سیستم‌عامل کروم کار می‌کند که اندکی محدودیت نرم‌افزاری دارد. بلندگوهای آن در حین کار وزوز کرده و در حجم صدای بالا تغییر می‌کنند؛ که نشان دهنده مهندسی بد گوگل در این زمینه است.

بررسی Yitz در مورد وان پلاس 6 تی (OnePlus 6T)

Yitz به بررسی این گوشی از دوربین گرفته تا نرم‌افزار می‌پردازد و با توجه به دانش شخصی و تجربیات خود نکات مهمی را ارائه می‌دهد؛ و در نهایت این گوشی را شایسته نمره عالی 100 می‌داند.

این گوشی بدون جک هدفون است؛ بنابراین برای استفاده از هدفون‌های سیمی، باید از تبدیل استفاده کنید که در جعبه قرار داده شده اما کارایی آن‌چنانی ندارد. اسکنر اثر انگشت به طور قابل توجهی سریعتر از [سامسونگ S10] و بسیاری از آیفون‌های دارای حسگر اثر انگشت است.

 

بررسی Lougan درمورد جاروبرقی هوشمند Roomba iRobot i7

لوگان در این بررسی، به مزایای iRobot i7 پرداخته و مثال‌های مختلفی از عملکرد این محصول در خانه ارائه می‌دهد.

او در ابتدا از مدل Roomba 770 استفاده می‌کرد؛ اما به دنبال یک ربات و جاروبرقی هوشمند بود. به همین دلیل سراغ Roomba i7 رفت و آن را خریداری کرد و با وجود یک گربه در خانه، عملکرد این جاروبرقی را بسیار عالی تخمین زد.

 

بررسی James در مورد اپل مک مینی 2018 (Apple Mac Mini))

این سیستم با پردازنده i7، 64 گیگابایت رم، اترنت 10 گیگابایت بر ثانیه و کارت اس اس دی 1 ترابایتی و تنها با هزار دلار ارزان‌تر از نسخه اصلی ارائه شده است.

سیستم MacMini جدید بر خلاف نسل‌های قبلی از پردازنده‌های موبایل استفاده می‌کردند؛ از یک پردازنده کلاس دسک تاپ استفاده می‌کند که به نوبه خود به آن امکان پشتیبانی از 64 گیگابایت رم را می‌دهد. این سیستم به بسیار سریع‌تر از MacBook Pro است و می‌تواند چند عملکرد را به صورت هم زمان استفاده کند.

 

بررسی Michael در مورد کنسول سگا Sega Dreamcast

مایکل در بررسی خود از نوستالژی، دانش فنی و جزئیات زیادی استفاده کرد است و معتقد است که هر کس که از Dreamcast استفاده نکرده نمی‌تواند در مورد این کنسول نظر بدهد.

 

بررسی JPFeifer در مورد Google Nest Hub

JPFeifer با ارائه جوانب مثبت و منفی این دستگاه خانه هوشمند در برابر قیمت و ارزش آن، بررسی کاملی انجام داده است.

نمایشگر این محصول بسیار عالی است و احتمالاً بهترین نقطه قوت فروش آن است. صفحه نمایش آن با ادغام با Google Photos باعث شده بهترین قاب عکس دیجیتالی را تجربه کنید.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها