رونمایی از ساعت هوشمند شیائومی Watch 2 Pro

0
114

شیائومی رسما از ساعت هوشمند جدید خود به نام Watch 2 Pro به قیمت پایه ۲۷۰ یورو{نسخه بلوتوث} و ۳۳۰ یورو {نسخه LTEدار} رونمایی کرد.

به گزارش کالاسودا و به نقل از جی اس ام ارنا، در مراسم رونمایی در برلین آلمان ساعت جدید شیائومی معرفی شد که به سیستم عامل گوگل Wear OS‌ با طیف وسیعی از برنامه‌های ثالت برای دانلود مجهز است.

مدل مجهز به LTE به شما این امکان را می‌دهد تا تماس و پیامک را دریافت کرده و بدون گوشی همیشه متصل بمانید.

ساعت Watch 2 Pro صفحه نمایش ۱.۴۳ اینچی امولد با رزولوشن ۴۶۶ در ۴۶۶ پیکسل با حداکثر روشنای ۶۰۰ نیت دارد و با داشتن ۲۰ واچ فیس از قبل تعریف شده، از قابلیت همیشه روشن برخوردار است.

اما مغز ساعت مجهز به چیپست اسنپ دراگون W5+‌نسل اول با ۲ گیگ رم و ۳۲ گیگ حافظه است.

موقعیت یاب دوبانده GNSS ، وای فای، بلوتوث ۵.۲ و اتصال NFC و مقاومت در برابر آب با استاندارد 5ATM از دیگر مشخصات این ساعت ۵۴.۵ گرمی {بدون محاسبه بند ساعت} است.

امکانات قابل توجه دیگر این ساعت شامل ردیاب ۲۴/۷ ضربان قلب و اکسیژن خود در کنار ردیاب خواب و استرس است.

از ۱۵۰ حالت ورزشی پشتیبانی کرده و حسگر امپدانس بیوالکتریکی برای تخمین درصد چربی بدن و توده عضلانی است.

باتری ساعت ۴۹۵ میلی آمپر ساعت با عمر ۶۵ ساعته{مدل بلوتوث} یا ۵۵ ساعته{مدل LTEدار} است و همان طور که گفته شد مدل بلوتوث ساعت ۲۷۰ یورو و مدل LTEدار هم ۳۳۰ یورو قیمت دارد.

 

عرضه جهانی Smart Band 8

شیائومی همزمان دست به عرضه جهانی Smart Band 8 به قیمت ۴۰ یورو زد که ۱۶ روز عمر باتری در حالت عادی و ۶ روز در حالت همیشه روشن دارد.

شیائومی این بند هوشمند را آوریل در چین عرضه کرده بود که مجهز به صفحه نمایش قرصی شکل ۱.۶۲ اینچی امولد با رزولوشن ۴۹۰ در ۱۹۲ پیکسل و روشنای آن ۶۰۰ نیت است.

تمام قابلیت‌های ورزشی و تناسب اندام تعاملی روی بند ۷ را داشته و همچنین تناسب اندام تعامل جدیدی برایش تعریف شده که از روی شتاب سنج ردیابی حرکات کاربر را در زمان واقعی انجام می‌دهد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها