رونمایی از سرویس فایروال بومی ابری Palo Alto Network برای AWS

0
91

امروز Palo Alto Networks از سرویس فایروال نسل بعدی ابری (NGFW) رونمایی کرد که با  خدمات تحت وب آمازون یا همان (AWS) توسعه یافته است.

به گزارش کالاسودا و به نقل از venturebeat، یکی از مدیران فروش امنیت سایبری به VentureBeat گفت که هدف این سرویس ابری فایروال پالوآلتو ارائه ” امنیت بیشتر شبکه ” است که به سادگی در یک سرویس بومی AWS ارائه می‌شود.

آناند اسوال، معاون ارشد امنیت شبکه گفت: Palo Alto Networks Cloud NGFW جدید برای AWS اولین راه حل امنیتی شبکه ابری است که ترکیبی از هر دو سرویس را ارائه می‌دهد، به طوری که مشتریان مجبور به انتخاب یکی از آن‌ها نیستند.

به عنوان مثال، مشتریان می‌توانند VM-Series NGFW را از بازار خدمات تحت وب آمازون  خریداری کرده، فایروال نسل بعدی را نصب و تنظیم و آن را مدیریت کنند. اما برای برخی از مشتریان، این کار پیچیده است.

Cloud NGFW جدید یک سرویس ابری کاملاً مدیریت شده است؛ به این معنی است که مشتریان مسئولیتی در قبال به‌روزرسانی یا مدیریت زیرساخت ندارند.

در بخش امنیت، قابلیت‌های کلیدی Cloud NGFW برای AWS شامل فیلترینگ پیشرفته URL است که از یادگیری عمیق برای جلوگیری از تهدیدات روز صفر استفاده می‌کند. سایر ویژگی‌ها عبارتند از پیشگیری از تهدید برای توقف بدافزار، ارتباطات و کنترل و استفاده از آسیب‌پذیری‌های شناخته شده و همچنین طبقه‌بندی ترافیک App-ID برای محدود کردن خطر حمله.

Cloud NGFW اولین سرویس امنیتی است که به صورت بومی با فایروال AWS ادغام شده است.

بر اساس گزارش Synergy، همچنان AWS در بازار خدمات زیرساخت ابری (با 33٪) در صدر است.

بعد از آن Microsoft Azure در با 21٪ و Google Cloud با 10 درصد در رتبه‌ی دوم و سوم قرار دارند.

نهایت، Palo Alto Networks Cloud NGFW جدید از دیگر گزینه‌های امنیتی شبکه ابری متمایز است؛ زیرا این یک سرویس بومی ابری است که به طور یکپارچه در AWS ادغام شده است.

 

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها