رونمایی از سرویس گیمینگ project xCloud مایکروسافت در هند

0
513

غول دنیای فناوری، مایکروسافت، تائید کرده است که طی همکاری با شرکت 4G هندی به نام Reliance jio ، درصدد رونمایی از سرویس گیمینگ ابری خود به نام Project xCloud در هند طی سال آینده است.

به گزارش کالاسودا و به نقل از gadgetsnow، هردوی این شرکت ها یعنی هم مایکروسافت و هم jio پیش تر در بحث فضای ابری با هم همکاری داشته اند.

طی بیانیه ای که از جانب Makoreactor منتشر شد مایکروسافت تائید کرد که قصد رونمایی Project xCloud را در صنعت گیم طی سال آینده با همکاری Reliance jio دارد.

این سرویس استریم آنلاین گیمینگ مایکروسافت است که کاربر با کمک آن و دستگاه الکترونیکش می‌تواند از هر جای دنیا بازی استریم انجام دهد. بازی‌ها مستقیما از سرور مایکروسافت ارائه می‌شوند.

اگرچه گفته شد که این پروژه برای سال آینده در هند زمان بندی شده، اما فعلا در مورد شرکای اپراتوری سخنی به میان نیامده است. تنها در این بیانیه آمده است که قصد رونمایی این سرویس در نمایشگاه X019 London در ماه نوامبر را دارد.

شایان ذکر است که شرکت reliance jio پیش از این با توسعه دهندگان بازی های PUBG Mobile و Pokemon Go با هدف ارائه بازی های هندی با سرورهای هندی در راستای بهینه سازی تجربه بازی گیمر همکاری کرده است.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها