رونمایی از کانسپت خاص و جذاب کمپانی میتسوبیشی

0
970
رونمایی از کانسپت خاص و جذاب کمپانی میتسوبیشی

به تازگی خبری جالب توجه در مورد کمپانی میتسوبیشی منتشر شده که نشان می دهد این شرکت از کانسپت خاص و جذاب خود برای مراسم ژنو رونمایی کرده است.

رونمای از کانسپت خاص کمپانی میتسوبیشی

عکس های اولیه که از کانسپت خاص و جذاب کمپانی میتسوبیشی منتشر شده نشان می دهد که این شرکت قصد دارد تا نگاه کاربران و طرفداران را به خود جلب کند. کمپانی میتسوبیشی روز سه شنبه از اولین عکس های خودرو اینگلبرگ تورر رونمایی کرد که قرار است این خودرو در نمایشگاه و مراسم ژنو دیده می شود. این کانسپت شبیه خودرو SUV است که به گفته خود کمپانی میتسوبیشی این خودرو می تواند نسل جدیدی از خودروهای SUV باشد و از نظر قدرت الکتریکی هم فوق العاده خواهد بود.

ویژگی های این کانسپت

بعضی از قطعات این خودرو کاملا آشنا هستند و یکی از موارد شباهت آن چراغ های آن است که می تواند نگاه هر کاربری را به خود جلب کند. المنت های آبی می تواند بر جذابیت این کانسپت اضافه کند. کمپانی میتسوبیشی اسم این سری عکس ها را #تیزر 1 نام گذاری کرده است و این امکان وجود دارد تا ما سری عکس های بیشتری از این کانسپت در روزهای آینده مشاهده کنیم. ظاهر خشن این کانسپت چیزی است که بیشتر از هر چیزی توجه ها را به خود جلب می کند.

روند هر سال کمپانی میتسوبیشی در زمینه کانسپت خودرو

کمپانی میتسوبیشی هر ساله برای مراسم موتور سعی می کند تا کانسپت های جذابی را ارائه کند تا نگاه همه ناظران به طرح های این شرکت جلب شود. سری قبلی کانسپت کمپانی میتسوبیشی اوتلندر نام داشت که دارای کیفیت فوق العاده ای بود. امسال هم امیدواریم شرکت میتسوبیشی از طرح جذابی رونمایی کند.

بررسی خودرو میتسوبیشی اوتلندربررسی خودرو میتسوبیشی اوتلندر

میتسوبیشی اوتلندر یکی از قدرتمند‌ترین خودرو‌های SUV تولید شده توسط میتسوبیشی است که در چند سال اخیر توانسته در کشور‌های مختلف دنیا به خصوص کشور‌های اروپایی، طرفداران زیادی بدست آورد. اوتلندر از سال ۲۰۰۱ توسط میتسوبیشی موتورز تولید می‌شود و همیشه به عنوان یکی از خودرو‌های موفق این کمپانی ژاپنی به شمار رفته است؛ اما میتسوبیشی اوتلندر ۲۰۱۷ کمی متفاوت‌تر از همیشه به بازار‌های جهانی معرفی شد.

ظاهر جدید میتسوبیشی اوتلندر که هم اکنون توسط میتسوبیشی موتورز عرضه می‌شود، میتسوبیشی اوتلندر PHEV نام دارد و از پلتفرم منحصر به فردی برای ساخت این اتومبیل استفاده شده است که تا به حال در هیچ محصول دیگری دیده نشده است. میتسوبیشی اوتلندر برقی PHEV که از پاییز امسال به بازار‌های جهانی معرفی شد، از یک موتور بنزینی ۲ لیتری درون‌سوز همراه با دو موتور دوقلوی الکتریکی بهره ‌می‌برد که همین تفاوت، میتسوبیشی اوتلندر برقی (PHEV) را از بقیه شاسی بلند‌های موجود در بازار جدا می‌کند.

به طور کلی میتسوبیشی اوتلندر برقی از نظر ظاهری تفاوت زیادی با نسل قبلی نکرده است و هنوز ظاهر تهاجمی و قدرتمند خود را حفظ کرده است. نوار‌های کرومی اطراف چراغ‌ها و همچنین رینگ‌های پره‌ای میتسوبیشی اوتلندر PHEV، به ما یاد‌آوری می‌کنند با یک خودرو معمولی طرف نیستیم و حسی از قدرت و لوکس بودن را به ما القا می‌کنند. به شکلی می‌توان گفت ظاهر میتسوبیشی اوتلندر PHEV ظاهر از میتسوبیشی اوتلندر 2016 است که البته بسیار زیبا‌تر شده است.

نظر شما در مورد کانسپت جدید کمپانی میتسوبیشی چیست؟ آیا این خودرو می تواند جانشین میتسوبیشی اوتلندر شود؟

منتظر نظرات شما دوستان در بخش کامنت ها هستیم.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها