رونمایی از ۳ گوشی ویوو سری S18

0
1194

برند چینی ویوو از ۳ گوشی سری S18 به نام‌های S18 و S18 Pro و S18e رونمایی کرد.

به گزارش کالاسودا، طراحی دو مدل S18 و S18 Pro شبیه هم و با صفحه نمایش منحنی و قاب پشتی از جنس شیشه است که ماژول دوربین به صورت جزیره‌ای و بزرگ بین دو مربع تقسیم شده که نیمه بالایی لنزها را در خود جای داده است.

اما در بخش پایین ال ای دی از نوع AutaLight و فلاش ال ای دی اختصاصی دارد.

گفتنی است ال ای دی AuraLight {نور مربع توخالی جذاب} با میزان نور و دمای متفاوت قابل برنامه ریزی است و با سناریوهای عکسبرداری به صورت هوشمند سازگاری می‌یابد.

اما دوربین‌های تعبیه شده برای S18 شامل ۵۰ مگاپیکسلی اصلی از نوع OmniVision OV50E با قابلیت OIS و نیز ۸ مگاپیکسلی فوق عریض OmniVision OV08D10 است.

دوربین‌های نصب شده روی S18 Pro شامل ۵۰ مگاپیکسلی اصلی از نوع سونی IMX920 1/1.49 با قابلیت OIS و نیز ۵۰ مگاپیکسلی فوق عریض از نوع سامسونگ JN1 و ۱۲ مگاپیکسلی تله فوتو با زوم اپتیکال دو باربری است.

هر دو گوشی S18 و S18 Pro صفحه نمایش امولد خمیده ۶.۷۸ اینچی با رزولوشن ۱۲۶۰ در ۲۸۰۰ پیکسل و نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز و روشنای ۲۸۰۰ نیت دارند.

در حفره پانج مانند وسط نمایشگر دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی جای گرفته که میدان دید ۹۰ درجه و فوکوس خودکار دارد.

دو سنسور نرم افزاری فلاش ال ای دی نیز در کناره‌ها این سلفی پرقدرت را پشتیبانی می‌کنند.

مغز مدل S18 مجهز به چیپست اسنپ دراگون ۷ نسل سوم است که با حداکثر ۱۶ گیگ رم و ۵۱۲ گیگ حافظه ست شده است.

مدل S18 Pro مغزش از نوع مدیاتک Dimensity 9200+ است که با حداکثر ۱۶ گیگ رم و ۵۱۲ گیگ حافظه ست می‌شود.

باتری ۵ هزار میلی آمپر ساعت و شارژ ۸۰ واتی از این دو مدل پشتیبانی کرده و هر دو مبتنی بر اندروید ۱۴ با رابط کاربری OriginOS 4 هستند.

دو مدل S18 و S18 Pro در رنگهای مشکی، سبز و نقره‌ای ساخته شده و قیمت پایه S18 با ۸ گیگ رم و ۲۵۶ گیگ حافظه ۳۲۲ دلار و با ۱۶ گیگ رم و ۵۱۲ گیگ حافظه ۴۲۰ دلار و S18 Pro با ۱۲ گیگ رم و ۲۵۶ گیگ حافظه ۴۴۸ دلار و با ۱۶ گیگ رم و ۵۱۲ گیگ حافظه ۵۱۸ دلار تعیین شده است.

 

مدل S18e

اما گوشی ویوو مدل S18e متفاوت ساخته شده و صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی امولد با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز دارد.

حفره پانچ مانند وسط نمایشگر محل دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی است و دو دوربین پشتی نیز شامل ۵۰ مگاپیکسلی اصلی از نوع سونی LYT-600 و ۲ مگاپیکسلی عمق سنج است.

گفتنی است در S18e ماژول دوربین به صورت گرد و جزیره‌ای ساخته شده است در حالی که دو مدل S18 و S18 Pro مربع مستطیلی هستند.

چیپست بکار رفته در S18e از نوع Dimensity 7200 است که با ۱۲ گیگ رم و ۲۵۶/۵۱۲ گیگ حافظه ست شده و باتری ۴۸۰۰ میلی آمپر ساعت با شارژ ۸۰ واتی دارد.

مشکی، نقره‌ای و بنفش سه رنگ تعبیه شده برای S18e است که با ۱۲ گیگ رم و ۲۵۶ گیگ حافظه به قیمت ۲۹۴ دلار و با ۱۲ گیگ رم و ۵۱۲ گیگ حافظه هم ۳۲۲ دلار قیمت گذاری شده است و از ۱۳ ژانویه در چین به دست مشتریان خواهد رسید.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها