وانت سایبرتراک تسلا در برف گیر کرد و دو وانت فورد نجاتش دادند

0
2445

طبق ویدئوی وایرال شده در حومه کوهستانی کارسون کالیفرنیا، وانت سایبرتراک گیر کرده در برف هنگام حمل درخت کریسمس، در نهایت توسط دو وانت فورد نجات داده شد.

به گزارش کالاسودا، طبق پست اینستاگرامی وانت برقی جدید تسلا به دلیل مشکلات نرم افزاری فاقد قفل کننده چرخ است هرچند فقط چرخ جلو سمت سرنشین را می‌بینیم که می‌چرخد.

اما به هر حال وانت برچسب RC یا Release Candidate دارد که نامی برای خودروهای پیش تولید تسلا است بنابراین ممکن است وانت سایبرتراک در فیلم نسخه نهایی نباشد.

به هر حال خودرو پس از جمع آوری درخت کریسمس در برف گیر کرده و دو وانت فورد به کمکش شتافته و سرانجام نجات پیدا می‌کند.

ویدئو نشان می‌دهد سایبرتراک تلاش می‌کند تا از یک شیار کل آبود خارج شود اما سرانجام موفق نشده و با فوردی که طناب دارد، نجات می‌یابد.

سایبرتراک مخصوص تولید با دیفرانسیل قفل کننده در دماغه در دسترس است. موتورهای دوگانه بردار گشتاور در عقب به این معنی است که دیفرانسیل سنتی در آنجا ضروری نیست.

ظاهراً این وانت نقاط بازیابی نداشته و دو وانت فورد که به تسلا کمک می‌کردند مجبور بودند سیم بکسل را به سیستم تعلیق EV متصل کنند. با این حال، پیکاپ تسلا با مشخصات تولید دارای قلاب‌هایی در قسمت پایینی در هر دو طرف است.

همچنین در حالی که در پست اینستاگرام به آن اشاره نشده است، ویدیوی دوم نمای مناسبی از لاستیک‌های تسلا ارائه می‌دهد که به نظر می‌رسد لاستیک تمام فصل هستند.

آنها مقداری آج دارند اما برای این شرایط کافی نیستند. با توجه به درجه سربالایی و لغزنده بودن برف، اگر لاستیک‌ها نتوانند روی زمین بچسبند، فناوری آفرود نصب شده در سایبرتراک کمکی نخواهد کرد.

با قضاوت از خاکی که در ابتدای ویدیوی اول قابل مشاهده بود، راننده سایبرتراک مدتی را به چرخاندن لاستیک های پیکاپ گذراند تا اینکه سایر رانندگان به کمک بیایند.

به نظر می‌رسد راننده سایبرتراک بیش از حد اعتماد به نفس دارد و با لاستیک‌های اشتباه، حتی فورد سوپر دیوتی که تسلا را نجات ‌داد، ممکن است در صورت معکوس شدن وضعیت، با مشکل مواجه شود.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها