رونمایی اینتل از پردازنده نسل یازده Tiger Lake

0
1514

اینتل با تغییر برند خود از Project Athena به Intel Evo سی پی یوهای نسل 11 خود به نام Tiger Lake را رونمایی کرد.

به گزارش کالاسودا به نقل از pcmag، اوو (EVO) یک طرح تجاری جدید و تکامل یافته‌ی Project Athena است، که برای تولیدکنندگان وابسته به اینتل که قصد تولید لپ تاپ‌های نازک و با دوام و کارآمد را دارند؛ کاربردی است.

اکنون که مقدمات کار فراهم شده، Evo را همان نسخه‌ی 2.0 Project Athena تصور کنید. اما دقیقاً دستورالعمل‌های جدید در لپ تاپ‌های جدید با لایسنس Evo چیست؟ به طور کلی، اهداف دوام باتری در دنیای واقعی، بیدار شدن سریع از خواب، شارژ سریع و اتصال مدرن است.

به طور خاص، برای اینکه دستگاه شما به عنوان یک لپ تاپ Evo تایید شود، دستگاه باید تعدادی از عملکردها و ویژگی‌های مورد نیاز را داشته باشد:

  • حداقل نه ساعت دوام باتری، با فرض صفحه نمایش 1080p
  • در کمتر از یک ثانیه از خواب بیدار شوید
  • توانایی شارژ مجدد باتری، حداقل در چهار ساعت، در کمتر از 30 دقیقه
  • اتصال Wi-Fi 6 و Thunderbolt 4

اینتل دوست دارد لپ تاپ‌های سازگار با Evo در محیط‌های معمولی به عملکرد بالا دست یابند. در واقع بتوانند برنامه‌های متعددی را باز کنند؛ از صفحات وب به طور همزمان استفاده شود؛ در حالی که از Wi-Fi و صفحه با روشنایی 250 نیت استفاده می‌کنند.

فاکتورهای طراحی فیزیکی نیز در Evo به کار گرفته می‌شود. به طور مثال حاشیه‌های باریک و اندازه صفحه نمایش بزرگ از این موارد است.

همچنین در دستورالعمل‌های Evo استفاده از پردازنده‌های سطح بالای Core i5 و i7 Tiger Lake اینتل که از گرافیک‌های یکپارچه Iris Xe این شرکت استفاده می‌کنند، الزامی است.

 

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها