ویژگی‌های جدید کیبورد لمسی ویندوز 10 مجهز بهGIF و اموجی

0
1691

مایکروسافت در حال برنامه ریزی برای ایجاد تغییرات قابل توجه در صفحه کلید لمسی داخلی خود برای ویندوز 10 است.

به گزارش کالاسودا و به نقل از theverge، طراحی صفحه کلید لمسی به روز شده شامل انیمیشن‌های جدید؛ صداها، توانایی‌های جستجو برای استفاده از GIF های متحرک است که در ویندوز 10 به کار گرفته خواهد شد.

مایکروسافت این صفحه کلید در ویندوز 10X را واندر بار (Wonder Bar) نامیده بود، و طراحی جدید این صفحه کلید لمسی در ویندوز 10 شامل طرح‌های بهتر برای تایپ بهینه و همچنین توانایی حرکت مکان نما از طریق نوار فاصله روی صفحه کلید لمسی است و بسیار شبیه به نحوه کار کردن  تاچ بار در iOS است.

مایکروسافت همچنین در حال به روزرسانی ایموجی ها در ویندوز 10 است. جستجوی شکلک، پشتیبانی از GIF متحرک و … در آن به کار گرفته شده است.

در کنار پیشرفت‌های موجود در صفحه کلید و شکلک‌ها، مایکروسافت از فرم جدید تایپ صوتی در صفحه کلید ویندوز رونمایی کرد که شامل یک طراحی مدرن‌تر و علائم نگارشی خودکار است که مایکروسافت قول داده است آن را به قابل اطمینان ترین تجربه تایپ صوتی در ویندوز تبدیل کند.

تمام این تغییرات جدید ویندوز 10 این هفته توسط Windows Insiders در Dev Channel  آزمایش می‌شوند. آن‌ها بخشی از یک به روزرسانی بزرگ‌تر هستند که مایکروسافت در نیمه اول سال 2021 برای ویندوز 10 در نظر گرفته است.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها