رونمایی کارما از وانت برقی تا پایان سال 2020

0
519

کمپانی کارما تا اواخر سال 2020 از یک وانت پیکاپ برقی رونمایی خواهد کرد.این برند لوکس همچنین در حال برنامه ریزی برای ساخت یک شاسی بلند برقی است.

به گزارش کالاسودا و به نقل از انگجت،  کمپانی خودرو سازی کارما (KARMA) بیش از پیش مشتاق سرمایه گذاری در وانت‌های پیکاپ دوکابین برقی است.

این کمپانی معروف که پیش از این با نام  فیسکر (FISKER)  فعالیت داشت؛ اعلام کرد که تا پایان سال 2020 یک وانت پیکاپ برقی را ارائه خواهد کرد. در حالی که جزئیات بسیار کمی در مورد این خودرو وجود دارد؛ اما  با توجه به اندک اطلاعات موجود وانت برقی بر پایه یک چرخ محرک جدید حرکت خواهد کرد. قیمت تولید این وانت برقی به طور تقریبی  135000 دلار از هیبرید سدان لوکس این شرکت، Revero  کمتر خواهد بود.

این کمپانی از پلتفرم AWD نیز برای شاسی بلند رده بالاتر خود استفاده می کند، اگرچه جزئیات بیشتری در مورد آن مدل وجود ندارد.

این کار می تواند یک حرکت و استراتژی مهم برای کارما باشد. وانت های برقی با قیمت پایین، به خصوص در آمریکای شمالی که وانت پیکاپ ها محبوبیت دارند ؛بسیار منطقی بوده و شرکت به بازار هدف گسترده ای دسترسی خواهد داشت.

البت کارما با ورود به این بخش از بازار رقبای سرسختی پیش روی خود دارد. مهمترین رقیب آن Cybertruck / سایبرتراک تسلا است، اما کارما نیز باید خودروی R1T ریویان، پیکاپ مرموز جنرال موتورز و eventual برقی F-150 را نیز به چالش بکشد.

این اسامی اکثرا نامهای بزرگی هستند که تجربه گسترده ای در زمینه فناوری خودرو های برقی و ساخت وانت برقی در مقیاس بزرگ را دارند.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها