رونمایی گوگل از قابلیت میانبر فایل‌ها در گوگل درایو

0
129

کمپانی گوگل پیش از تغییرات در ساختار پوشه، از میانبرهای گوگل درایو رونمایی می‌کند. با شروع 30 سپتامبر، تمام پرونده‌های شما در یک مکان واحد قرار می‌گیرند.

به گزارش کالاسودا و به نقل از انگجت، گوگل چند ماه بعد از اولین نسخه بتا خود، قابلیت دسترسی به کلیدهای میانبر گوگل درایو Drive را آغاز کرده است. این ویژگی به گونه‌ای طراحی شده است که سازماندهی پرونده‌ها را آسان‌تر کرده و پرونده‌های خاص در پوشه‌های مختلف را در دسترس افراد قرار می‌دهد. به عنوان مثال، می‌توانید برای یک فایل خاص که در یک درایو مشترک ذخیره شده است، میانبر ایجاد کرده و سپس آن میانبر را برای افراد تیم خود ارسال کنید.

کاربران فقط در صورت دسترسی به درایوی که در آن ذخیره شده است قادر به باز کردن این فایل‌ها هستند و آنهایی که به درایو دسترسی ندارند فقط می‌توانند میانبر را ببینند.

غول فناوری پیش از تغییر ساختار پوشه Drive، از این ویژگی رونمایی خواهد کرد. با شروع 30 سپتامبر، تمام پرونده‌های شما در یک مکان واحد نگهداری شده و دیگر نمی‌توان فایل را در چند پوشه قرار داد.

پس از ایجاد این تغییر، پرونده‌هایی که در چندین پوشه قرار دارند به تدریج به کلیدهای میانبر تبدیل می‌شوند. سرانجام، برای آسانتر شدن فرایند انتقال، گوگل دکمه “افزودن به درایو من/Add to My Drive” را جایگزین می‌کند، بنابراین با ضربه زدن بر روی آن، به جای آن پرونده‌ها، میانبر به Drive اضافه می‌شود.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها