رویای تیم کوک برای آیفون

0
370

آیفون هرگز به منظور سرمایه‌گذاری طراحی نشده بود. اما اکنون طبق گفته مدیرعامل اپل، تیم کوک (Tim Cook)، این شرکت وارد فضایی شده است که از هر ده شرکت، هشت تای آن برای سیستم عامل IOS برنامه می‌نویسند.

 

به گزارش کالاسودا و به نقل از زد دی نت، تیم کوک در سخنرانی خود در Dreamforce ۲۰۱۹ در سانفرانسیسکو گفت: “بعد از رونمایی از آیفون، مردم روی آن سرمایه‌گذاری کرده و از آن انتظاراتی داشتند و درنهایت بهترین سیستم عامل گوشی همراه برای صاحبان سرمایه وارد بازار شد”.

وی افزود ما سعی کردیم به مرور ویژگی‌های کاربردی را به این سیستم عامل اضافه کنیم تا نیاز به حمل دو گوشی همراه نباشد. برخی از کاربران از گوشی‌های همراه برای ارسال پیام و ایمیل استفاده می‌کنند؛ اما بدون شک روشی که شما با آن کسب‌وکار را تغییر می‌دهید؛ استفاده از برنامه‌های کاربردی گوشی همراه است.

 

به گفته کوک، بسیاری نوآوری را با تغییر اشتباه می‌گیرند.

نوآوری درواقع ایجاد چیزهای بهتر است؛ اما حتماً یک تغییر به‌حساب نمی‌آید. این کار نیاز به یک تفکر انطباقی دارد که فراتر از تغییر است. ما در این راستا سعی می‌کنیم که محصول بهتر و کارآمدتری تولید کنیم.

کوک همچنین در مورد ابتکارات اپل در مورداستفاده صد در صد شرکت از انرژی تجدید پذیر گفت؛ برای یک شرکت مهم است تا در حین وفادار بودن به ارزش‌ها، دست به نوآوری بزند.

ما عمیقاً به این مسئله اهمیت می‌دهیم که حریم خصوصی در تمام محصولات بسیار مهم است؛ ما آن را به عنوان یک حق اساسی انسان تلقی می‌کنیم. اما ما می‌خواهیم فراتر از آن برویم، و خودمان را به چالش بکشیم. ازنظر کوک هر سازمانی باید ارزش‌های برای خود مشخص کند؛ در غیر این صورت نمی‌تواند موفق شود.

ما قصد نداریم فروشمان را زیاد کنیم؛ بلکه دوست داریم یک تفاوت ایجاد کنیم. برای ایجاد تغییر باید قدم برداشت؛ وگرنه این حرف‌ها شبیه سخنان روی پوسترهای تبلیغاتی خواهد شد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها