آموزش ریست فکتوری آیفون بدون اپل آیدی

0
332

می‌توانید آیفون را با استفاده از حالت بازیابی/ Recovery Mode و یا  iTunes در رایانه‌های شخصی مک یا ویندوز ریست فکتوری کرده و به تنظیمات کارخانه بازنشانی کنید.

به گزارش کالاسودا و به نقل از howtogeek، با این حال، برای حذف Activation Lock ، همچنان به رمز عبور Apple ID نیاز دارید.

چرا آیفون رمز عبور می خواهد؟

هر زمان که می خواهید آیفون را در مسیر Settings > General > Transfer or Reset iPhone > Erase All Content and Settingsپاک کنید، از شما خواسته می شود رمز عبور اپل آیدی را برای غیرفعال کردن Find My غیرفعال کنید.

Activation Lock محافظی است که برای جلوگیری از فعال شدن مجدد آیفون دزدیده شده بدون رضایت مالک قبلی ایجاد شده است.

وارد کردن رمز عبور Apple ID به عنوان بخشی از فرآیند بازنشانی، دستگاه را از حساب شما حذف می‌کند، سرویس Find My را غیرفعال می‌کند و این امکان را برای مالک جدید فراهم می‌کند که آیفون را فعال کند.

وقتی می‌خواهید آیفون را به تنظیمات کارخانه بازنشانی کنید، در بیشتر موارد از شما رمز عبور Apple ID خواسته می‌شود. اگر رمز عبور را نمی‌دانید، با برخی روش‌ها می‌توانید آن را بازیابی کنید.

قبل از استفاده، باید Activation Lock را از آیفون حذف کنید

می‌توانید این کار را با رمز عبور، درخواست از مالک قبلی برای حذف دستگاه از حساب، یا با اثبات مالکیت به اپل و ارسال یک درخواست پشتیبانی Activation Lock انجام دهید.

با فرض اینکه آیفون متعلق به شماست و روی حساب شخصی شما قفل شده، حل مشکل ساده است.

اگر رمز عبور Apple ID خود را نمی‌دانید، می‌توانید آن را با استفاده از iforgot.apple.com بازیابی کنید.

آیفون خود را بدون رمز عبور ریست فکتوری کنید

می‌توانید آیفون خود را بدون رمز عبور با استفاده از رایانه شخصی مک یا ویندوز به تنظیمات کارخانه بازنشانی کنید.

اما با این کار Activation Lock حذف نمی‌شود. این نیاز به استفاده از Recovery Mode دارد، قابلیتی که به شما امکان می‌دهد در صورت بروز مشکل، سیستم عامل آیفون را به‌روزرسانی یا بازیابی کنید.

حتی زمانی که آیفون خود را با استفاده از حالت بازیابی پاک کردید، نمی‌توانید از آن استفاده کنید مگر اینکه رمز عبور Apple ID را وارد کنید.

Activation Lock/ قفل فعال سازی فعال است؟ با مالک قبلی تماس بگیرید

اگر آیفونی خریده‌اید یا به شما هدیه داده شده که قفل فعالسازی آن فعال است و نمی‌توانید بدون رمز عبور از آن استفاده کنید، باید با مالک قبلی تماس بگیرید و از او بخواهید که دستگاه را از حساب خود حذف کند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها