نرمتر شدن ۶۰ درصدی رابط کاربری شیائومی در MIUI 14

1
215

شیائومی با رونمایی از رابط کاربری MIUI 14 اعلام کرد در مقایسه با نسخه قبلی بیش از ۶۰ درصد نرمتر شده است.

به گزارش کالاسودا، شیائومی در خلال رونمایی از سری ۱۳ جدیدترین رابط کاربری خود مبتنی بر اندروید ۱۳ را نیز معرفی کرده و اعلام کرد بهینه ترین و کارآمدترین رابط کاربری این برند است.

معماری سیستم در سطح هسته اندروید با برنامه ریزی CPU، GPU‌ و منابع حافظه، سبک تر کردن سیستم عامل و کاهش مصرف حافظه، به روز شده است.

فشرده سازی خودکار اپ‌هایی که استفاده نمی‌شوند و خاموش کردن اعلان‌ها نیز روی MIUI 14‌ تعریف شده و جالب اینکه ۸ اپ مربوط به شیائومی را نمی‌توان حذف کرد.

ویجت گل و حیوانات خانگی در رابط کاربری جدید افزوده شده و شخصیت‌های متحرک شبیه الماگوچی هستند.

رابط کاربری MIUI 14 ادغام فایل‌های تکراری و بهبود تشخیص متن و استخراج از تصاویر در گالری را به ارمغان آورده است. حریم خصوصی نیز با رمزگذاری انتها به انتها و پردازش محلی داده‌های کاربر روی دستگاه بازنگری می‌شود.

رابط مذکور همچنین دارای یک ضامن جدید در مرکز کنترل است که به شما امکان می‌دهد لوازم جانبی شیائومی مانند هدفون بی سیم را از طریق کشیدن و رها کردن بین دستگاه‌های شیائومی به اشتراک بگذارید.

این ویژگی دردسر جفت کردن هدفون با دستگاه‌های دیگر را برطرف می‌کند.

عملکرد جدید حساب خانوادگی به شما امکان می‌دهد عکس‌ها و خدمات اشتراک ابری خود را با حداکثر 9 نفر به اشتراک بگذارید. کاربران همچنین می‌توانند داده‌های ردیابی سلامت خود را از طریق ساعت هوشمند خود به اشتراک بگذارند تا به ردیابی سلامت اعضای خانواده کمک کنند.

گفتنی است ژانویه ۲۰۲۳ گوشی‌های زیر به این رابط کاربری مجهز خواهند شد:

در آوریل ۲۰۲۳ نیز محصولات زیر MIUI 14‌ می‌گیرند:

عضویت
مطلع شدن از
guest
1 دیدگاه
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها
مهدی
مهدی
1 سال پیش

11t pro دریافت می کنه یا نه