زمان رونمایی از کنسول Xbox 2 مشخص شد؟؟؟

0
4761
زمان رونمایی از کنسول Xbox 2 مشخص شد؟؟؟

به تازگی خبرهای جالبی درباره ی کنسول Xbox 2 منتشر شده که نشان می دهد زمان رونمایی از این کنسول به صورت کاملا اتفاقی لو رفته است. قطعا این موضوع می تواند خبر جالبی برای گیمرها باشد.

کنسولی جدید در راه است؟

به نظر می رسد که شایعات و خبرها در مورد کنسول Xbox 2 در حال افزایش است و حالا خبرهای اصلی این کنسول سهوا لو رفته است. از زمان رونمایی از آخرین کنسول شرکت مایکروسافت 6 سالی می گذرد و همین موضوع باعث تا کاربران مشتاقانه پیگیر خبرهای جدید در مورد کنسول جدید باشند.

اصولا زمان رونمایی های بسیاری در مورد کنسول جدید مایکروسافت منتشر می شود ولی به نظر می رسد که این بار یک شرکت نزدیک به مایکروسافت سهوا زمان رونمایی از کنسول Xbox 2 را لو داده است.

پس XBox One X چی؟

نسخه ارتقا یافته این کنسول در سال 2017 به بازار عرضه شد. شعر این دستگاه « بهترین و قوی ترین کنسول در جهان » بود و این مساله تا حد زیادی درست است ولی این کنسول نتوانست کیفیت 4K واقعی را به کاربران عرضه کند.

حالا شاید این موضوع به قدرت یا توسعه دهنده ی بازی ها مرتبط شود ولی هنوز این کنسول نتواسته کیفیت وافعی را به کاربران عرضه کند.

زمان کنسول Xbox 2 فرا رسیده

شاید هنوز صحبت های رسمی در مورد کنسول Xbox 2 مطرح نشده باشد ولی تمام کاربران منتظر رونمایی از این کنسول هستند تا بتوانند کیفیت واقعی را مشاهده و تجربه کنند.

زمان رونمایی از کنسول Xbox 2

گفته شده که این کنسول در سال 2020 به بازار عرضه خواهد شد. احتمال این موضوع هم وجود دارد که زمان رونمایی از کنسول Xbox 2 و PS5 هم زمان باشد. هر دوی این کنسول 7 سال پس از نسخه کنونی خود به بازار عرضه خواهند شد.مشخصات داخلی کنسول Xbox 2

منبع این خبر چه شرکتی بوده است؟

منبع خبری این رونمایی شرکت AMD بوده است که وظیفه ساخت قطعا را به عهده دارد و این شرکت طی توییتی این موضوع را لو داده است.

مشخصات داخلی کنسول Xbox 2

هنوز هیچ اطلاع خاصی از مشخصات داخلی این کنسول موجود نیست ولی مطمئن هستیم که این کنسول قابلیت پخش بازی های 4K را خواهد داشت و این خبر خوبی برای گیمرها محسوب می شود.

قیمت کنسول Xbox 2

به نظر می رسد که قیمت این کنسول 500 دلار تعیین شده است و احتمال دارد قیمت PS5 هم در همین حدود باشد. باید دید که در نهایت قیمت این کنسول چه مقدار تعیین خواهد شد. قطعا تمام این قیمت ها بر اساس مشخصات داخلی این کنسول ها خواهد بود.

اخبار کنسول Xbox 2

زمانی که اخباری در مورد کنسول های جدید Xbox منتشر شود ، قطعا شرکت مایکروسافت این خبر را به تمام طرفداران اعلام خواهد کرد. باید دید که در نهایت چه خبرهای جدیدی در مورد این کنسول های جدید منتشر خواهد شد.

نظر شما در مورد کنسول های جدید شرکت مایکروسافت و کنسول جدید Xbox 2 چیست؟ آیا به نظر شما این کنسول می تواند نگاه کاربران را به خود جلب کند؟

منتظر نظرات شما دوستان در بخش کامنت ها هستیم.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها