زمان رونمایی بازی ترسناک Days Gone باز هم به تاخیر افتاد

0
1308
زمان رونمایی بازی ترسناک Days Gone باز هم به تاخیر افتاد

زمان رونمایی بازی ترسناک Days Gone باز هم به تاخیر افتادکالاسودا_ به تازگی خبری در مورد بازی ترسناک Days Gone منتشر شده است که نشان می دهد زمان رونمایی از این بازی باز هم به تاخیر خواهد افتاد.

زمان رونمایی از بازی ترسناک Days Gone

شما باید برای خرید این بازی شما باید مدت زمان بیشتری را صبر کنید تا بتوانید این بازی ترسناک و اکشن را برای کنسول PS4 خود دانلود کنید. شرکت سونی همیشه تاریخ رونمایی از این بازی را بین 22 فوریه تا 26 آپریل اعلام می کرد اما به نظر می رسد که این بار هم کاربران این بازی باید زمان زیادی برای دریافت آن صبر کنند.

دلیل تاخیر در زمان رونمایی از این بازی

این تاخیر از سوی شرکت سونی به دلیل شلوغ بودن زمان بندی اعلام شده است زیرا در همین زمان بازی Anthem و Crackdown 3 رونمایی می شود و باید در زمان بهتری این بازی عرضه شود. شرکت سونی بازی Days Gone را اولین بار در سال 2012 به بازی عرضه کرد.

داستان نسخه جدید بازی ترسناک Days Gone

در نسخه جدید این بازی کاربران با سوار شدن بر موتورهای آبی به تیراندازی طرف زامبی ها خواهند پرداخت. اگر خیلی بازی پیچیده به نظر می رسد ، پس اشتباه فکر نکرده اید به خاطر اینکه همینطور هم است. یکی کاربران این بازی به صورت امتحانی پیش بازی این گیم را انجام داد و اعلام کرد که بازی پیچیده ای در راه خواهد بود. قطعا این بازی می تواند کاربران زیادی به سوی خود جلب کند.

زمان رونمایی بازی ترسناک Days Gone باز هم به تاخیر افتاد

توضیحاتی در مورد بازی ترسناک Days Gone

کاراکتر اصلی بازی مردی به نام دیکون است که هیچ امید و مروتی برایش باقی نمانده است. او از گذشته تنها خاطرات زنی که دوستش داشته را در ذهن دارد که به نظر می‌رسد او نیز به طریقی قربانی ویروس مخرب بوده است. حالا دیکون عضو گروهی از موتورسواران است که دنیا برای آن‌ها در جاده‌ها خلاصه شده و دیگر زندگی و دوستی برایشان معنایی ندارد. تنها چیزی که برای آن‌ها باقی مانده، تلاش برای بقا در این دنیای بی‌رحم است.

به گفته سازندگان بازی موتور دیکون نقشی اساسی در بازی ایفا خواهد کرد. در اولین تریلر بازی شاهد یک روز تابستانی بودیم که دیکون به دنبال یکی از اعضای گروهش می‌رود. البته او در نهایت او را در میان سیل عظیم فریکرها رها کرده و فرار می‌کند. در این نمایش روش‌های جالب فرار کاراکتر اصلی از دست فریکر‌ها، کرفتینگ و البته کمی از محیط‌های جالب بازی را مشاهده کردیم.

تا اینجای کار به نظر می‌رسید، Days Gone یک بازی زامبی محور با محیطی جالب است. اما با توجه به دومین تریلر بازی، می‌توان فهمید که سازندگان این اثر فکر‌های بزرگتری در سر دارند. در این نمایش جدید، دیکون و موتورش باز هم به دل جاده می‌زنند و این بار با آب و هوایی زمستانی طرف هستیم. در میانه راه دو راهزن به او حمله می‌کنند و البته ضدقهرمان داستان حساب آن‌ها را می‌رسد.

با عضویت در صفحه اینستاگرام کالاسودا  در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها