اپل مراسم رونمایی وان پلاس را خراب کرد

0
1043
اپل مراسم رونمایی وان پلاس را خراب کرد

اپل مراسم رونمایی وان پلاس را خراب کردکالاسودا- مراسم رونمایی وان پلاس یک روز زودتر برگزار می شود. کمپانی چینی وان پلاس مدتی پیش به صورت رسمی اعلام کرد که محصول جدید این برند یعنی One Plus 6T روز 30 اکتبر به صورت رسمی رونمایی می شود،اما به دلیل رونمایی اپل در این تاریخ و در شهر نیویورک ناخواسته مجبور به تغییر این تاریخ شد و حالا کاربران این برند می توانند محصول جدید برند محبوب خود را یک روز زوتر در شبکه های اجتماعی و وب سایت ها بررسی کنند.

این خبر برای برخی از کاربران و وب سایت ها ناراحت کننده است و به همین دلیل وان پلاس به صورت رسمی از آن ها عذر خواهد کرد و اعلام کرد که افرادی که نمی توانند در این مراسم حضور پیدا کنند می توانند بلیت های خود را به این شرکت بازگردانند و هزینه های خود را دریافت کنند. اطلاعات زیادی در حال حاضر از این گوشی هوشمند قدرتمند در دسترس نیست. به تازگی این گوشی هوشمند با کد FS FS P8801 در بنچمارک گیکبنچ قرار گرفته و به زودی نیز روانه بازار فروش می شود. در این بخش سعی می کنیم به اطلاعات موجود در گیکبنچ استناد کنیم:

در گیکبنچ موبایل OnePlus 6T چه امتیازی را دریافت کرده است؟

موبایل OnePlus 6T در این بنچمارک مشهور امتیاز بالایی کسب کرده که خبر از عرضه یک گوشی پرچمدار قدرتمند می دهد. این بنچمارک در حال تک هسته ای امتیاز 2510 و در حالت چند هسته ای امتیاز نسبتا عالی 8639 را دریافت کرده که خبر های خوبی برای کاربران محسوب می شود.

اپل مراسم رونمایی وان پلاس را خراب کرد

در گیکبنچ موبایل OnePlus 6T با چه مشخصاتی رویت شده است؟

در این بنچمارک علاوه بر امتیاز های مشخص شده بر اساس پردازنده اسنپدراگون 845 ساخته شده و با رم نرم افزاری 8 گیگابایتی در اختیار کاربران قرار می گیرد. با استفاده از تصاویر منتشر شده این گوشی هوشمند با اندروید 9 روانه بازار فروش می شود و باید شاهد آخرین نسخه از سیستم عامل اندروید در این گوشی هوشمند باشیم.

این گوشی هوشمند تنها در دو رنگ روانه بازار فروش می شود. وان پلاس برای پرچمدار سال جاری خود دو رنگ مشکی مات و مشکی براق را در نظر گرفته که به احتمال زیاد رنگ های دیگری نیز روانه بازار فروش خود شد.

حال با این وجود باید منتظر مراسم رونمایی وان پلاس باشیم و ببینیم این برند چینی می تواند فروش بسیار خوبی را برای کاربران رقم خواهد زد. نظر شما در این مورد چیست؟

با ما در  صفحه اینستاگرام کالاسودا همراه باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها