چگونه به چند اکانت جیمیل هم زمان دسترسی داشته باشیم؟

0
509
چگونه به چند اکانت جیمیل هم زمان دسترسی داشته باشیم؟

 امروز در این مقاله قصد داریم تا به شما آموزش دهیم که چگونه به چند اکانت جیمیل دسترسی داشته باشید که می تواند برای شما کاربردی باشد.

آیا شما هم از تعدد اکانت های جیمیل خود خسته شده اید؟ اکانت های کاری ، درسی یا شخصی و حتی اسپم ، همگی می تواند برای یک شخص دردسر ایجاد کند و بررسی و مدیریت آن بعضی اوقات می تواند سخت و دشوار باشد.

شاید این موضوع کمی آزاردهنده باشد که برای بررسی هر یک باید به داخل اکانت موردنظر رفته و پس از بررسی باز از آن بیرون آمده و اکانت بعدی را چک کرد. خوشبختانه گوگل این مشکل را حل کرده و کاربران می توانند به راحتی اکانت های مختلف خود را بررسی کند. امروز قصد داریم تا روش دسترسی به چند اکانت جیمیل را به شما آموزش دهیم. برای آشنایی با طریقه ساخت ایمیل و جیمیل این مطلب را از دست ندهید.

روی کامپیوترهای شخصی

رفتن به سایت گوگل و ورود به اکانت جیمیل خود

اول از همه سایت اصلی گوگل را باز می کنید. اگر شما به داخل اولین اکانت خود رفتید می توانید از این مرحله عبور کنید. اگر هم این کار را انجام نداده اید ، روی گزینه Sign In در بالا سمت راست کلیک می کنید. زمانی که شما به داخل اولین اکانت خود بروید باز هم به صفحه اصلی باز خواهید گشت.

 

اضافه کردن اکانت های اضافه

چگونه به چند اکانت جیمیل هم زمان دسترسی داشته باشیم؟

زمانی که شما به داخل اکانت خود می روید باید عکس پروفایل خود را در بالا سمت راست ببینید. روی آن کلیک کنید ، در این قسمت باید گزینه Add Account مواجه شوید. حالا روی آن کلیک کنید و به این ترتیب می توانید اکانت های بعدی خود را نیز به طور هم زمان باز کنید. گوگل این امکان را برای 10 اکانت در نظر گرفته است.

اگر دقت کنید اولین اکانتی که وارد شده اید برچسب پیش فرض را دریافت کرده است. هر اکانتی که به عنوان اولین اکانت وارد گوگل شود به عنوان اکانت پیش فرض در نظر گرفته می شود.

روی گوشی

چگونه به چند اکانت جیمیل هم زمان دسترسی داشته باشیم؟

شما می توانید این برنامه جیمیل را روی گوشی خود نصب کنید و بعد از اینکه اکانت اول خود را وارد کردید می توانید با انتخاب گزینه Add Account اکانت دیگری را به برنامه اضافه کنید. برای اینکه بتوانید اکانت های بعدی خود را باز کنید روی اکانت های موردنظر خود کلیک می کنید و بعد به داخل اکانت های موردنظر می روید.

امیدواریم که از مطالعه این خبر لذت برده باشید ، شما دوستان می توانید نظرات خود را در مورد این خبر با ما در بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید.

 با ما در صفحه اینستاگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها