زنجیره تامین شرکت تایوانی در پی همکاری با شیائومی

0
698

کالاسودا – شیائومی با وجود پیشرفت های بی شماری که در سال های اخیر داشته، دیگر شرکت ها را ترغیب به همکاری با این برند کرده است.

تأمین‌کننده‌ های تایوانی دنیای فناوری نظیر فاکسکان، اینونتک، لارگان پرسیژن و TSMC با توجه به افزایش فروش جهانی شیائومی مترصد دریافت سفارش تولید از این شرکت چینی هستند.

شیائومی در سال ۲۰۱۷ بالغ بر ۷۰ میلیون گوشی تلفن همراه عرضه کرده است که احتمالا امسال این رقم بنابر پیش بینی های این شرکت به ۱۰۰ میلیون دستگاه خواهد رسید.  بر این اساس، فروش بالای شیائومی و ارزش خرید بالای محصولات آن باعث شده است شرکت‌ های تأمین‌کننده‌ ی تایوانی حساب ویژه‌ ای روی این شرکت باز کنند.

بر اساس گزارش‌ ها رئیس شیائومی، لین بین، طی تماسی با لارگان پرسیژن وجود ظرفیت لازم برای استفاده از ماژول ‌های چندلنزی در مدل‌ های رده ‌بالای آینده‌‌ را جویا شده و اطمینان حاصل کرده است که برای تأمین این ماژول‌ ها در نیمه‌ ی دوم سال مشکلی وجود ندارد.

شیائومی بیان کرده که می خواهد ظرفیت صادرات خود را بیشتر کند و این بر عملکرد و قیمت محصولات اثر خواهد گذاشت. این مسئله می تواند به معنای فرصت بزرگ تجاری در همکاری با این شرکت از جانب دیگر تامین کننده های تایوانی باشد.

با ما در کانال تلگرام کالاسودا همراه باشید