آموزش ساخت تصاویر متحرک با ویدئوهای یوتیوب

0
700
آموزش ساخت تصاویر متحرک با ویدئوهای یوتیوب

تصاویر متحرک را باید در کنار استیکر ها بخش جدانشدنی شبکه های اجتماعی دانست. در حال حاضر بیشتر نرم افزار های شبکه های اجتماعی از این تصاویر پشتیبانی می کنند و به نوعی به صحبت های میان کاربران رنگ و بوی خاصی می بخشد. ساخت تصاویر متحرک با ویدئوهای یوتیوب بسیار ساده است و در این بخش به روش های ایجاد آن می پردازیم.

به طور کلی تصاویر متحرک را می توان دانلود کرده و سپس ارسال کرد و یا لینک URL آن ها را ارسال کنیم. ساخت این تصاویر کمتر از چند دقیقه زمان لازم دارد که به مرور روش های آن می پردازیم.

برای ساخت تصاویر متحرک با ویدئو های یوتیوب می توان از وب سایت های Gifs.com یا Gifsrun.com استفاده کرد. در کنار این روش می توان کلمه Gify را قبل از کلوه یوتیوب استفاده کرده و آن را در مرورگر خود بنویسید. در این بخش می توانید ویدئو های یوتیوب را با قابلیت شخصی سازی به تصاویر متحرک یا همان GIF تبدیل کنید.ساخت تصاویر متحرک با ویدئوهای یوتیوب

چطور تصاویر متحرک بسازیم؟

پس از باز شدن صفحه مورد نظر می توانید لینک URL ویدئوی مورد نظر خود را وارد کنید، البته این بخش تنها به یوتیوب محدود نیست و قابلیت های بیشتری در اختیارتان قرار می گیرد، تا به ساخت تصاویر متحرک پرداخته و آن را به اشتراک بگذارید.

استفاده از این روش بسیار ساده است پس از انتخاب ویدئو می توانید بخشی که قصد دارید به صورت متحرک درآید را انتخاب کرده و سپس قابلیت هایی مانند نوشتن متن، تغیرات ابعاد ویدئو و… در اختیار شما قرار می گیرد تا بتوانید یک GIF بسیار جذاب بسازید.

روش دیگر برای ساخت تصاویر متحرک با ویدئوهای یوتیوب از طریق وب سایت gifrun.com است، در این وب سایت نیز می توانید ویدئو های یوتیوب را جستجو کنید و بخش مورد نظر خود را به صورت تصویر متحرک ایجاد کنید.

در کنار این دو روش، از راه های دیگری نیز می توان GIF یا همان تصاویر متحرک ایجاد کرد که کارایی مشابهی با وب سایت های یاد شده دارند.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها