تراشه هوش مصنوعی ال جی برای محصولات هوشمند خانگی معرفی شد

0
287
تراشه هوش مصنوعی ال جی برای محصولات هوشمند خانگی معرفی شد

شرکت ال جی از تراشه اختصاصی هوش مصنوعی خود برای محصولات هوشمند خانگی پرده برداشت. ال جی اعلام کرده است که تراشه ای را برای هوش مصنوعی توسعه داده است که از ان برای تولید محصولات هوشمند استفاده خواهد کرد.

طبق گفته ها، این تراشه دارای موتور اختصاصی LG Neural Engine است که می تواند از شبکه مغزی انسان تقلید کند. الگوریتم های ال جی می توانند تا حدود زیادی پردازش الگوریتم های یادگیری عمیق را بهبود بخشند.

پردازشگر هوش مصنوعی ال جی

پردازشگر هوش مصنوعی جدید با موتور Neural Engine برای استفاده از محصولات مختلف هوشمند خانه مانند روبات جارو برقی، یخچال و فریزر و ماشین لباسشویی طراحی شده است. ویژگی پردازش روی دستگاه باعث می شود که بدون اتصال به اینترنت فعال شود، در حالی که دارای یک “منطقه امنیتی اجرا شده جداگانه سخت افزاری” برای ذخیره سازی اطلاعات شخصی است. به این ترتیب  عملکرد این تراشه مستلزم اتصال به شبکه‌ اینترنت نیست، زیرا پردازش‌ های لازم در درون دستگاه انجام می‌ شود.

پردازش این سیستم که نیاز به امنیت بالایی ندارد، برای اجرا در یک منطقه عمومی طراحی شده است، در حالی که کارهایی که نیاز به امنیت بالاتری دارند، تنها در منطقه امن باید اجرا شوند. این موجب می شود که داده های شخصی به دست هکرها نیفتد.تراشه هوش مصنوعی ال جی

هوش بصری تراشه ها

این تراشه قادر است موقعیت مکانی، اشیا و فضا را تشخیص دهد و با استفاده از هوش بصری آن را به راحتی شناسایی و تشخیص دهد. هوش صوتی این سیستم نیز کاربران را قادر می سازد تا با دقت ویژگی های صوتی و نویز را تشخیص دهد. این شرکت می گوید که تراشه جدید هوش مصنوعی را در سیستم های تهویه مطبوع، جارو برقی های روبات، ماشین های شستشو و دیگر محصولات خانه هوشمند طراحی کرده است.

آی‌ پی پارک، مدیر اجرایی ال‌جی اعلام کرده است : تراشه‌ هوش مصنوعی ما برای ارائه راهکارهای بهینه‌ هوش مصنوعی در محصولات آینده‌ ال‌جی طراحی شده‌ است. این راهکار در سه زمینه‌ اصلی کاربرد خواهد داشت و استراتژی هوش مصنوعی ما تجربه‌ی کاربری بهبود یافته ‌ای برای  زندگی بهتر به مشتریان ارائه خواهد داد.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها