ساخت فصل هشتم گیم اف ترونز  در امنیت کامل

0
1056
ساخت فصل هشتم گیم اف ترونز  در امنیت کامل

ساخت فصل هشتم گیم اف ترونز  در امنیت کاملکالاسودا – مشکلات امنیتی و درز کردن بخشهایی از فصل هفت سریال محبوب بازی تاج و تخت از مشکلاتی بود که شبکه HBO در طول ارائه فصل با ان دست و پنجه نرم کرد. این شبکه معروف برای هرچه امنیتی بودن پخش فصل هشتم خود تدابیری اندیشیده است. پیش بینی شده است که فصل اخر این سریال توسط صدها میلیون نفر از مردم سراسر دنیا دیده شود.

نیکلا کاستر، بازیگر نقش جیمی لنیستر، در این خصوص گفته است که بازیگران پیش از شروع فیلمبرداری طی امنیت کامل نسخه های فیلمنامه را تحویل گرفتند. او در خصوص امنیت پخش این سریال گفته است که فصل اخر این سریال، امنیتی ترین فصل گیم اف ترونز است و HBO حتی نسخه فیزیکی فیلمنامه ها را به بازیگران نداده است و انها را به طرق دیجیتالی به دستشان رسانده است.

همچنین گوشواره هایی در گوش این بازیگران حین بازی تعبیه میشود که دیالوگها در ان خط به خط گفته می شود. حتی خود بازیگران نیز از سرنوشت نقششان در فیلم اگاهی ندارند و تا اتمام سریال باید منتظر بمانند. شاید فکر کنید که HBO وسواس زیادی در پیش گرفته است، اما این میتواند بهترین ایده برای فاش نشدن و لو نرفتن خط داستان باشد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها