ساعت جدید گارمین را می توانید در لیست بهترین ساعت 2019 محسوب کنید

0
436
ساعت جدید گارمین را می توانید در لیست بهترین ساعت 2019 محسوب کنید

گارمین یکی از برندهایی است که اقدام به تولید ساعت های هوشمند با کیفیت با محوریت تناسب اندام می کند. طراحی ساعت های این برند به گونه ای است که برای سالن های ورزشی و استفاده روزمره مناسب است. اگر ورزشکار هستید، ساعت Garmin Forerunner 645 Music یک انتخاب ایده آل برای شماست که با دارا بودن سنسورهای مختلف و سخت افزار لازم می تواند مناسب سبک زندگی ورزشی شما باشد.

عدم پشتیبانی از صفحه نمایش لمسی

البته بهتر است همین ابتدای کار عیب این ساعت را هم بگوییم. این ساعت صفحه نمایش لمسی ندارد و بیشتر شبیه به ساعت های هوشمند هیبریدی است که با پنج دکمه کنترل می شود. در بدنه پشتی آن یک سنسور ضربا قلب وجود دارد و GPS داخلی نیز برای ردیابی وجود دارد. شاید بهترین ویژگی این ساعت را بتوان GPS درونی آن دانست و با داشتن این ساعت نیاز نیست که یک گوشی هوشمند سنگین را با خود همراه کنید. عمر باتری این با GPS فعال و موسیقی ساعت پنج روز و در حالت استفاده تنها به عنوان ساعت هفت روز است.

ساعت Forrunner گارمین ، محبوب دونده ها

هیچ نکته منفی خاصی در مورد  ساعت جدید گارمین وجود ندارد و بی شک یکی از بهترین های بازار است. بنابراین با وجود این مزیت ها می توانید از خیر لمسی نبودن صفحه بگذرید. دونده ها بیشتر از دیگران این ساعت را دوست خواهند داشت، چرا که برای آنها طول گام، قطر، میزان تعادل و حتی زمان تماس با زمین را سنجیده و می تواند مانند یک مربی عمل کند. دویدن چیزی فراتر از یک تمرین است، در واقع به عنوان عملکرد یک ورزشکار محسوب می‌شود. ساعت هوشمند FORERUNNER 645 MUSIC CERISE دارای ابزارهایی برای نشان دادن وضعیت پوشیدن کفش هایتان به طور روزانه است و قابلیت ذخیره موزیک را دارد، بنابراین شما می‌توانید با گوش دادن به موزیک مورد علاقه تان بدوید!ساعت جدید گارمین

اپلیکیشنی برای گردآوری اطلاعات تناسب اندام

اپلیکیشن Garmin Connect کار با این ساعت را ساده تر نیز کرده است و می توانید از آن برای جمع آوری تمام اطلاعات تناسب اندام خود استفاده کنید. بخشی به نام چالش نیز در این اپلیکیشن وجود دارد که به شما اجازه ورود به چالش های ورزشی با دوستانتان را می دهد. این ساعت با ویژگی های ضدآب خود می تواند در استخر نیز مورد استفاده قرار گیرد. از دیگر ویژگی های این ساعت دارا بودن روش پرداخت بدون تماس Garmin Pay است که باعث سهولت در پرداخت از طریق ساعت تان می‌ شود، بنابراین می ‌توانید پول نقد و کارت بانکی ‌تان را در خانه بگذارید. از این ساعت می ‌توانید در هر جا برای پرداخت استفاده کنید. برای خرید یک بطری آب، یا بیسکویت می‌ توانید از طریق این ساعت مبلغ را پرداخت کنید و به دویدن ادامه دهید!

پشتیبانی از اسپاتیفای

ساعت جدید گارمین که در نام خود Music را نیز یدک می کشد، قادر است تا 500 اهنگ را در خود ذخیره کند و به راحتی با سرویس های پخش موسیقی منتخب از جمله اسپاتیفای همگام سازی می شود. اگرچه این دستگاه با یک برچسب قیمتی گران قیمت 645 دلاری عرضه می شود، اما مجهز به فناوری هایی مانند انواع سنسورها، قطب نما، ژیروسکوپ، شتاب سنج، دماسنج، ارتفاع سنج، فشار سنج و مانیتور ضربان قلب است. ظاهر این ساعت نیز به اندازه ای فریبنده است که گویی با تمام لباس های شما ست شده است. چنین مزیت هایی شما را قانع به خرید این ساعت کرده است؟

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها