ساعت هوشمند جدید لنوو با صفحه نمایش رنگی و استاندارد IP68 رونمایی شد

0
1050
ساعت هوشمند جدید لنوو با صفحه نمایش رنگی و استاندارد IP68 رونمایی شد

ساعت هوشمند جدید لنوو با قیمتی بسیار مناسب رونمایی شد تا این برند مشهور چینی پس از رونمایی گوشی های جدید خود ساعت جدید خود را رونمایی کرد. این ساعت هوشمند جدید Lenovo Carme نام دارد.

کمپانی لنوو هفته گذشته گوشی های هوشمند A6 Note و K10 Note را به صورت رسمی رونمایی کرد، این گوشی های هوشمند قابلیت های بسیار خوبی را متناسب با قیمتشان در اختیار خریداران قرار می دهد و انتظار می رود بتوانند فروش خوبی را تجربه کنند، این برند مشهور نیز تنها پس از گذشته چند روز از رونمایی گوشی های خود ساعت Carme خود را نیز در اختیار علاقه مندان قرار داد تا به نوعی بتواند به رقابت با محصولات خوش قیمت موجود در بازار بپردازد.

قبل از بررسی ویژگی های این ساعت بهتر است قیمت آن را بیان کنیم و واقع بینانه تر به بررسی این محصوب بپردازیم. Lenovo Carme با بند پلاستیکی در دو رنگ آبی و سبز عرضه می شود. این ساعت هوشمند قیمتی در حدود 50 دلار دارد و فروش آن بر اساس اخبار منتشر شده از روز 15 سپتامبر در فروشگاه های Flipkart و Croma در هند به فروش می رسد. عرضه اسمارت واچ با قیمتی که بیشتر نزدیک به مچ بند های هوشمند است می تواند تجربه ی خرید جالبی را برای علاقه مندان فراهم آورد با این وجود در نظر داشته باشید که این ساعت توان رقابت با برند های گران قیمت را نخواهد داشت.

ساعت هوشمند جدید لنوو با قیمتی بسیار مناسب رونمایی شد

ویژگی های سخت افزاری ساعت هوشمند لنوو

ساعت هوشمند Lenovo Carme دارای صفحه نمایش رنگی 1.3 اینچی است که صفحه آن به صورت 2.5بعدی طراحی شده است. این طراحی به شما کمک می کند تا بتواند در زوایای مختلف به مشاهده محتوای صفحه نمایش ساعت خود بپردازید. این ساعت هوشمند می تواند آلارم های برای پیام متنی و مکالمات را روی صفحه نمایش نشان دهد و از ویژگی های تناسب اندام مانند گام شمار ، مشاهده ضربان قلب و همچنین مانیتورکردن خواب بهره می برد. ردیابی فعالیت های ورزشی و بدنی این محصول به نوعی است که در زمان هایی که تحرک ندارید، این موضوع توسط ساعت به شما یادآورد می شود.

در کنار موارد یاد شده ، لنوو Carme دارای ویژگی هایی مانند پیش بینی هوا ، کرنومتر و ساعت است و می توانید به شما در کمک کردن تلفن هوشمند خود کمک کند.این ساعت هوشمند دارای استاندارد IP68 است، از این رو در هنگامی که شنا می کنید نیازی به خاموش کردن آن و کنار گذاشتنش ندارید. این ساعت هوشمند قابلیت اتصال به گوشی های هوشمند آیفون و اندروید را دارد و بر اساس ادعای لنوو شاهد باتری 200 میلی آمپری هستیم که می تواند حدود 7 روز برای ساعت هوشمند شما شارژ نگه دارد.

ویژگی های سخت افزاری ساعت هوشمند لنوو

به طور کلی این ساعت را نمی توان یک محصول به روز و جذاب دانست، به طوری که بیشتر ویژگی های این محصول شبیه به مچ بند ها است اما در نظر داشته باشید که قیمت این ساعت بسیار مناسب خواهد بود.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها