سامسونگ برای ساعت هوشمند جدید خود از امکانات جدیدی بهره می برد

0
646

کالاسودا- ویژگی های جدید ساعت هوشمند سامسونگ منتشر شد. این ساعت هوشمند که با نام سامسونگ گیر اس ۴ یا گلکسی واچ منتشر خواهد شد در کنار به روز رسانی های متعدد حسگر تشخیص فشار خون نیز خواهد داشت. قابلیتی که باعث می شود علاوه بر ورزشکاران برخی از افراد مسن و افرادی که فشار خون بالایی نیز دارند به سمت این ساعت هوشمند گرایش پیدا کنند.

در ساعت هوشمند جدید سامسونگ یعنی گیر اس چهار شایعاتی نیز مطرح شده است که این ساعت با سیستم عامل همیشگی تایزن روانه بازار خواهد شد یا با سیستم عامل محبوب Wear os در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. هنوز در این مورد شایعات بسیاری وجود دارد که سامسونگ برای همگام سازی ساعت خود با برند های دیگر گوشی های اندروید با این سیستم عامل برای ساعت هوشمند خود استفاده کند اما در هر صورت بعید به نظر می رسد سامسونگ از سیستم عامل محبوب خود یعنی تایزن به راحتی دست بکشد و در هر صورت باید منتظر خبر های رسمی از کمپانی سامسونگ برای سیستم عامل این ساعت هوشمند باشیم.

با توجه به شرایط موجود سامسونگ توانایی تولید یک ساعت هوشمند پرطرفدار را خواهد داشت. اولین موضوعی که در خرید ساعت های هوشمند بررسی می شود مقاوم بودن آن در برابر آب و ضربه است که تقریبا تمام ساعت ها این موضوع را مد نظر قرار می دهد .با توجه به شایعات قبلی این ساعت هوشمند از باتری ۴۷۰ میلی آمپری استفاده خواهد کرد. با استفاده از PLP سامسونگ توانسته است که برد ساعت خود را باریک تر و بسیار سبک تر از ساعت های دیگر روانه بازار کند که در بحث طراحی بسیار اهمیت دارد و در فروش نیز بسیار مفید خواهد بود زیرا می توان از فضاهای موجود برترین استفاده را کرد.

هنوز قیمت ساعت هوشمند گیر اس ۴ منتشر نشده است اما اگر سنسور های بیشتری مورد استفاده قرار گیرد به احتمال زیاد با قیمتی بالاتری به نسبت نسخه قبلی روانه بازار خواهد شد. به نظر می رسد برای مشاهده این ساعت بسیار پرقدرت باید تا روز رونمایی از گلکسی نوت جدید صبر کنیم و با توجه به اخبار پیرامون این کمپانی کره ایی باید در روز ۹ آگوست شاهد رونمایی از این ساعت هوشمند که پتانسیل برترین شدن را دارد باشیم.

نظر شما در مورد این ساعت هوشمند چیست؟ آیا سامسونگ با سیستم عامل wear os موفق تر از سیستم عامل تایزن خواهد بود؟ سنسور فشار خود در خرید شما تاثیر گذار خواهد بود یا سامسونگ تنها به فکر تبلیغات خود خواهد بود؟ برای پاسخ به این سوالات باید چند ماه تا عرضه این ساعت هوشمند منتظر باشیم اما با توجه به ساعت های موجود می تواند این انتظار را داشت که زونج فبلت گلکسی نوت ۹ و ساعت گیر اس ۴ بسیار زیبا خواهد بود

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها