فروش لوازم جانبی حزب نازی در سایت آمازون

0
3451

کالاسودا_بحث و مجادله های زیادی که در چند روز اخیر پیش آمده مربوط به خبری است که به تازگی و در روز جمعه منتشر شد. محتوای این خبر در این مورد است که سایت آمازون به تسهیل فروش لوازم و وسایل نفرت انگیز اعم از وسایل و لوازم جانبی حزب نازی کمک می کند.

گزارش ها حاکی از این می باشد که این لوازم توسط دو گروه و شرکت حمایت کننده به نام ((The Partnership For Working Families )) و ((The Action Center on Race & the Economy)) به خوبی بین خریداران توزیع می گردیده است. از وسایلی که توسط این دو شرکت فروخته می شده است می توانیم به گردنبند صلیب شکسته نازی، استیکر با عکس حزب نازی و کلاه آلمانی مخصوص نیروهای SS اشاره کنیم. هنوز که هنوزه میزان فروش این محصولات مشخص نشده است و گزارش هایی که بدست ما رسیده نشان می دهد که بعضی از لوازم برای کودکان طراحی شده است مانند اسباب بازی هایی با طرح حزب نازی ، اسپینر و لباس یک تکه برای نوزادان با طرح صلیب شکسته و آتشین.

در سال ۲۰۱۵، یک تظاهرات عمومی در چارلتون کارولینای شمالی اتفاق افتاد و در آن تظاهر کنندگان به نمایش پرچم حزب موتلفه پرداختند. در ادامه هم تیر اندازی هایی به کلیسای سیاه پوستان پیش آمد. در پایان این جریانات شرکت آمازون اعلام کرد که دیگر محصولاتی از قبیل پرچم در سایت آمازون به فروش نخواهد رسید اما خبرها حاکی از این بود که نماد روی این پرچم ها به صورت تی شرت یا دستبند به فروش می رسیده است. در گزارش اشاره شده که این وسایل در ماه ژوئن پیدا شده و خیلی از آنها در جستجو روز جمعه عصر اصلا وجود نداشته اند. جالب اینکه تبلیغ این محصولات تا مدت زمانی بعد از خبر وجود داشت که بعدا از ادامه آن جلوگیری شد.

جالب تر اینکه خبرهایی در مورد کتاب های صوتی و یا موسیقی خاص با محتوای مربوط به حزب نازی در سایت آمازون منتشر شده است.

سخنگوی آمازون در پیامی اعلام کرد: (( اشخاص باید در زمان فروش محصولات خود در این سایت قوانین رو رعایت کنند و کسانی که این قوانین رو رعایت نکنند اکانت های آنها حذف و باطل خواهد شد. ))

سال های سال است که شرکت آمازون به خاطر عدم واکنش های سریع به اتهامات زیر ذره بین قرار دارد. حتی در سال های ۲۰۱۲ هم در سایت آمازون دیده شده بود که پرچم های حزب نازی به فروش می رسیده است اما در سال های اخیر محصولات ممنوعه بر خلاف قوانین شرکت به فروش رسیده است.

در حالی که تعداد افراد متعصب و نژادپرست در جهان در حال افزایش است، اقدام آمازون برای جلوگیری از انتشار این ایدئولوژی ها و پیام و محصولات انتخابی کاملا خطرناک می باشد.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها