ساعت هوشمند Huawei Watch GT ؛ این ساعت ارزش خرید بالایی دارد؟

0
530
ساعت هوشمند Huawei Watch GT ؛ این ساعت ارزش خرید بالایی دارد؟

ساعت هوشمند Huawei Watch GT جدیدترین ساعت هوشمند کمپانی هواوی است، این ساعت هوشمند ویژگی های مناسبی برای طرفداران ساعت های هوشمند به همراه دارد و با قیمتی در حدود 200 یورو به فروش می رسد.  ساعت هوشمند Huawei Watch GT در بازار ایران نیز موجود است. حال قصد داریم به بررسی ساعت هوشمند Huawei Watch GT بپردازیم.

ساعت هوشمند Huawei Watch GT دارای صفحه نمایش 1.39 اینچی با تراکم پیکسلی 326 است. این ساعت هوشمند از پنل سوپرآمولد بهره می برد و این موضوع شرایط ای18ده آلی را برای این ساعت هوشمند 46 گرمی فراهم کرده است. طبق ادعای کمپانی هواوی این ساعت هوشمند تا عمق 50 متری در برابر آب مقاوم است.

ساعت هوشمند Huawei Watch GT و استفاه از پردازنده Cortex M4

ساعت هوشمند Huawei Watch GT از پردازنده Cortex M4 بهره می برد و حضور سیستم عامل Lite OS باعث می شود این ساعت هوشمند با تمام گوشی های موبایل نسل جدید همخوانی داشته باشد. ساعت هوشمند جدید هواوی مانند تمام ساعت های این برند فاقد دوربین و اسلات کارت حافظه است. در کنار موارد یاد شده این ساعت هوشمند دارای 128 مگابایت و رم 16 مگابایتی است.ساعت هوشمند Huawei Watch GT و استفاه از پردازنده Cortex M4

ساعت هوشمند Huawei Watch GT دارای چه حسگر هایی است؟

این ساعت هوشمند دارای سنسور های شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، مغناطیس‌سنج، حسگر اپتیکال ضربان قلب، حسگر نور محیط، فشارسنج است و تمام حسگر های مورد نیاز را برای کاربران به همراه آورده است. این ساعت هوشمند بسیار جذاب از NFC و بلوتوث نسخه 4.2 پشتیبانی می کند. بهره مندی از NFC را می توان یکی از جذاب ترین ویژگی های این محصول دانست.

باتری مناسب برای این ساعت هوشمند جذاب

ساعت هوشمند Huawei Watch GT از باتری 420 میلی آمپری بهره می برد و کاربران در حالت استندبای 14 روز از روشن ماندن این گجت مطمئن شوند. برای شارژ شدن این باتری لیتیوم یونی حدود دو ساعت زمان نیاز است که در مقایسه با سایر ساعت های هوشمند زمان بیشتری است.

این ساعت هوشمند در بندهای متنوعی روانه بازار فروش می شود و به نظر می رسد این موضوع کمک بسیاری برای فروش ساعت های هوشمند این برند مشهور باشد. هواوی برای محصول جدید خود بندهای مشکی ، سبز ، قهوه ای و خاکستری را در نظر گرفته است.

نظر شما در مورد ساعت های هوشمند هواوی چیست؟ آیا استفاده از این ساعت هوشمند را به خرید یک گوشی هوشمند گرانتر ترجیح می دهید؟ کدام برند را برای خرید ساعت های هوشمند ترجیح می دهید؟

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها