سامسونگ بزرگترین مانیتور گیمینگ دنیا را ساخت

0
2016

کالاسودا – کنسول‌ها و به تبع آن بازیهای ویدئویی هر ساله با گرافیکی بهتر و قابلیت ‌های جذاب‌تر گیمرها را غافلگیر می‌کنند. مانیتورها و نمایشگرها هم پا‌به‌پای آنها پیش آمده ‌اند تا دوستداران بازیهای ویدئویی چشم نوازترین صحنه ‌ها را ببینند.

 رویای گیمرها حالا با تولید و عرضه مانیتور C49HG90 سامسونگ به واقعیت پیوسته است. ابعاد ۴۹ اینچی C49HG90 موجب شده تا این نمایشگر فوق‌ عریض به بزرگترین مانیتور جهان تبدیل شود. هر چند که با ورود تلویزیونهای چند ۱۰ اینچی و اتصال کنسولها به آن می‌توان تجربه ‌ای مشابه را پیدا کرد، اما چنانچه خواهان لذت و رضایت حداکثری هستید می ‌بایست به متخصص این داستان یعنی مانیتور C49HG90 مراجعه کنید.

 مدل  C49HG90 سامسونگ با تجهیز به پنل کوانتوم‌ دات، پشتیبانی از استاندارد HDR، نرخ بروزرسانی ۱۴۴ هرتزی، زمان واکنش پذیری (Response Time) یک میلی‌ثانیه ‌ای و… انقلابی در صنعت گیم و بازی محسوب می‌شود. مانیتور C49HG90 به گونه ‌ای طراحی شده که گیمرها در هنگام بازی سرتاسر صحنه را زیر چشمان خود دارند.

با وجود اینکه عرض نمایشگر بیشتر از حد معمول است اما طراحی نمایشگر با انحنای ۱۸۰۰ میلی‌متر موجب شده تا هیچ صحنه‌ای از بازی پنهان نماند. با استفاده از پایه منعطف مانیتور میتوان به راحتی نمایشگر را بین حالتهای عمودی و افقی تغییر شکل داد. علاوه بر تمامی این ویژگی‌ها نمایش تصاویر با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۳۸۴۰ و پوشش ۱۲۵ درصدی طیف رنگی sRGB از مانیتور C49HG90 سامسونگ محصولی ساخته است که انجام بازیهای ویدئویی را به لذتبخش‌ترین قسمت زندگی هر شخصی تبدیل می‌کند.

پایه مانیتور مشابه یک بازوی مکانیکی طراحی شده که نمایشگر را در زوایا و درجه‌های مختلف تغییر می ‌دهد. بزرگترین مانیتور جهان با نسبت تصویر ۳۲:۹ میدان دید وسیع ‌تری را پیش‌روی گیمرها قرار می ‌دهد. در واقع با حضور C49HG90 دو مانیتور ۲۷ اینچی با نسبت تصویر ۱۶:۹ را در خانه خود دارید.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید