ویژگی جدید سرعت سنج گوگل مپس ، سرعت مجاز شما را می سنجد

0
379
ویژگی جدید سرعت سنج گوگل مپس ، سرعت مجاز شما را می سنجد

گوگل مپس از این پس به شما خواهد گفت که رانندگی شما تا چه اندازه سریع است. ویژگی جدید سرعت سنج گوگل اخیرا به نقشه گوگل یا google maps اضافه شده است.

گوگل در ماه های گذشته مشغول به روز رسانی نقشه های گوگل بوده است. ابتدا شاخصه های محدودیت سرعت و سپس هشدار دوربین های سرعت را به سرویس خود افزوده است. آخرین به روزرسانی ای که به این برنامه اضافه شده است، یک سرعت سنج است که نشان می دهد شما تا چه اندازه با سرعت حرکت می کنید.

مزیت های استفاده از سرعت سنج گوگل مپس

درست است که خودروی شما نیز میزان سرعت را نشان می دهد اما هنگامی که به اپلیکیشن برای تعیین مسیر و جهت دهی نگاه می کنید و حواستان به جاده است می توانید از روی اپلیکیشن نیز میزان سرعت خود را متوجه شوید. بنابراین به جای اینکه چشم های خود را برای دانستن سرعت بین برنامه و داشبورد حرکت دهید، می توانید روی یکی از آنها تمرکز کنید.

این در کنار محدودیت سرعت فعلی جاده ها نمایش داده می شود و اگر قانون سرعت را نقض کنید رنگ آن در داخل اپلیکیشن تغییر می کند تا متوجه زیاد شدن سرعت شوید. این ویژگی بسیار شبیه به ویژگی برنامه Waze است، و با کمک آن نیاز نیست که مدام نگران زیاد شدن سرعت باشید، چرا که با بالا رفتن سرعت و اخطار و عوض شدن رنگ صفحه برنامه به سرعت متوجه این موضوع خواهید شد.مزیت های استفاده از سرعت سنج گوگل مپس

چطور گوگل مپس خود را آپدیت کنم؟

گوگل هم اکنون ویژگی سرعت سنج را در گوگل مپس اجرا کرده است، اما اگر هنوز آپدیت آن برایتان ارسال نشده است، اندکی صبر پیشه کنید و تنظیمات برنامه را بررسی کنید تا ببینید که آیا آپدیت برایتان ارسال شده است یا خیر. گوگل مپس همچنین به شما تله های سرعت و وجود ترافیک به علت تصادف را اطلاع می دهد. در زیر نحوه فعالسازی سرعت سنج در نقشه گوگل را به شما آموزش خواهیم داد.

چگونه سرعت سنج گوگل مپس را فعال کنم؟

  • ابتدا برنامه گوگل مپس خود را باز کنید.
  • روی سه خط روی هم ضربه بزنید و به پایین صفحه بروید.
  • تنظیمات را انتخاب کنید.
  • روی تنظیمات Navigation ضربه بزنید.
  • صفحه را به پایین اسکرول کنید و نشانگر رنگی Speedometer بچرخانید تا فعال شود.
  • اگر این گزینه را مشاهده نمی کنید، احتمالا هنوز این ویژگی جدید برای شما فعال نشده است.

البته در حال حاضر این ویژگی در اختیار تعداد کمی از کاربران است و کاربران در ایالات متحده، بلژیک، بریتانیا و برزیل می‌توانند از سرعت سنج استفاده کنند، اما وعده داده شده که کاربران از سایر نقاط جهان نیز بزودی این ویژگی را دریافت می‌ کنند.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها