با نرم افزار SuperCopier سرعت کپی اطلاعات را بالا ببرید

0
741

کالاسودا_ سازماندهی و مرتب کردن پوشه‌ها و فایل‌ها همیشه کاری دشوار برای کاربران بوده و بسیاری از آنها فرآیند کپی کردن فایل ها را پروسه‌ای وقت گیر می‌دانند.

ممکن است برای شما نیز پیش آمده باشد که بخواهید فایل های درون سیستم خود را از مکانی به مکان دیگر انتقال دهید اما به دلیل حجم بالای فایل‌ها و زمان مصرف شده جهت کپی و انتقال از این کار دست کشیده باشید. به همین دلیل نرم‌افزارهای مختلفی برای کپی سریع فایل‌ها ارائه شده است که یکی از آنها SuperCopier است.

معرفی نرم افزار SuperCopier

 SuperCopier یک نرم افزار بسیار کاربردی و مفید بوده و برای سرعت کپی در رایانه بسیار توانمند است و با استفاده از تکنولوژی های جدید خود، سرعت کپی در سیستم را افزایش خواهد داد. استفاده از این ابزار فوق العاده آسان است و به راحتی و با چند کلیک می توان از همه امکانات آن بهره برد. از قابلیت های کلیدی این نرم افزار می‌توان به  قابلیت افزایش سرعت انتقال،  قابلیت انتقال فایل های حجیم در کمترین زمان، محیط کار ساده و کاربر پسند نرم افزار و سازگاری با تمامی نسخه های ویندوز  اشاره کرد.

این نرم افزار قادر است فایل‌ها را به سرعت در فایل مقصد کپی کرده و از زمان مورد نظر شما بکاهد. نرم افزار SuperCopier با عملکرد ویژه خود باعث افزایش سرعت کپی فایل ها و فولدرها در ویندوز می ‌شود.

این نرم افزار قابلیت های جالبی هم برای کپی برداری دارد. مثلا گزینه توقف موقت (Pause) را دارد که جای خالی آن همیشه هنگام کپی برداری احساس می‌شود. برای مثال اگر شما در حال کپی فایل‌ حجیمی باشید، اما در میانه راه به آن فولدر نیاز داشته باشید، می‌توانید فرآیند کپی کردن را تنها با یک کلیک متوقف کرده و هر زمان که راحت‌تر بودید آن را مجددا ادامه دهید.

این نرم افزار در قالب یک پوسته می‌تواند جایگزین عملکرد کپی فایل‌های ویندوز شود و عملکرد کپی را بهبود بخشیده و ویژگی های دیگری نیز به آن اضافه کند. در واقع با کمک آن می‌توانید عملکرد قدیمی کپی ویندوز را کنار گذاشته و از طریق این نرم افزار کپی فایل‌های خود را انجام دهید.

از مهم‌ترین ویژگی‌های این نرم افزار می‌توان به  کپی سریع فایل‌ها، قابلیت کپی فایل های حجیم، ذخیره لیست کپی، سرعت بالا، نمایش پیشروی کپی فایل، کاربری آسان و پشتیبانی از قابلیت کشیدن و رها کردن و نیز کپی فایل های حجیم بدون ایجاد خطا هنگام کپی کردن اشاره کرد.

 با ما در کانال تلگرام کالاسودا به روز باشید