سرمایه میلیونی آمازون در استارتاپ معروف تحویل غذای دلیورو

0
538
سرمایه میلیونی آمازون در استارتاپ معروف تحویل غذای دلیورو

آمازون 575 میلیون دلار در خرید شبکه تحویل غذای Deliveroo سرمایه گذاری می کند. دلیورو شرکت تحویل مواد غذایی مستقر در لندن سرمایه میلیونی آمازون جذب کرده است.

 این مبلغ درآمد دلیورو را به بیش از 1.5 میلیارد دلار از زمان تاسیس در سال 2012 رسانده است. اگرچه این شرکت ارزش فعلی خود را آشکار نساخته است اما می دانیم که ارزش این شرکت در سال 2017 به 2 میلیارد دلار رسیده است  و آن را به شرکت ارزشمندی تبدیل کرده است که بسیاری از شرکت ها خواهان سرمایه گذاری در آن بوده اند.

مذاکرات پیشین با دلیورو از جانب چه شرکت هایی بود؟

پیش از این اوبر نیز از مذاکراتی با دلیورو خبر داده بود که به نظر به جایی نرسید. اوبر که پیش از این از سرویس تحویل مواد غذایی خود به نام Uber Eats پرده برداشته بود، خبر از خرید یک شرکت تحویل مواد غذایی دیگر برای تقویت سرویس جدید خود داد و  با شرکت تحویل مواد غذایی دلیورو مذاکره کرد.

شرکت دلیورو نیز مانند Uber Eats زیرساخت های حمل و نقل را فراهم کرده و به رستوران ها اجازه می ده د که مواد غذایی را به هر اندازه و حجمی که می خواهند در اختیار مشتریان بگذارند، بدون اینکه نیاز به استخدام راننده داشته باشند. کاربران از طریق برنامه تلفن همراه خود می توانند ببینند که کدام مغازه ها و رستورانهای محل در این اپلیکیشن ثبت نام کرده اند و سپس سفارش داده و مواد غذایی خود را روی نقشه در زمان واقعی ردیابی می کنند.آمازون 575 میلیون دلار در خرید شبکه تحویل غذای Deliveroo سرمایه گذاری می کند

فعالیت گسترده دلیورو و جذب سرمایه ها

این شرکت در بیش از دوازده کشور در سراسر اروپا، آسیا و خاورمیانه فعالیت دارد. همچنین ای نشرکت در پایتخت ‌های اروپایی رسما در همه ‌جا حاضر است، در ۲۰۰ شهر و چهار قاره فعالیت می‌کند و توانسته یک میلیارد دلار از صندوق ‌های مهم سرمایه‌گذاری سرمایه‌ جلب کند. آنها علاوه بر خدمات معمول ارسال غذا، به شرکت ‌های بزرگ هم سرویس می‌ دهند و تمامی نیازهای غذایی آنها را برطرف می‌کنند. برای مثال فیس بوک دفتر انگلیس یکی از مشتریان همیشگی آنهاست.

نظر مدیر شرکت دلیورو در مورد این سرمایه گذاری

ویل شو، مدیر عامل شرکت دلیورو در مورد این سرمایه گذاری می گویند: سرمایه میلیونی آمازون و این سرمایه گذاری جدید به دلیورو کمک می کند تا رشد کند و حتی مشتریان بیشتر انتخاب کند. با توجه به سلیقه شخصی، این شرکت فرصت های بیشتری برای رشد و گسترش کسب و کار خود و ارائه خدمات انعطاف پذیر و کارآمد برای رانندگان فراهم خواهد آورد.

 این استارت آپ تحویل مواد غذایی در سال 2012 در لندن تاسیس شد و از آن زمان تا کنون خدمات خود را به 11 کشور در سراسر دنیا گسترش داده است. دلیورو پلتفرم سفارش آنلاین غذا در لندن است با این تفاوت که پیک‌ های دلیورو علاوه بر اتومبیل و موتورسیکلت، از دوچرخه نیز می‌ توانند استفاده کنند. این پلتفرم حامی محیط زیست تا کنون با استقبال بسیار زیادی مواجه شده است و در حال حاضر یکی از معتبرترین پلتفرم ‌های سفارش آنلاین غذا است.سرمایه میلیونی آمازون

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها