سرمایه گذاری مجدد فورد روی خودروهای الکتریکی

0
302
سرمایه گذاری مجدد فورد روی خودروهای الکتریکی|کالاسودا

سرمایه گذاری مجدد فورد روی خودروهای الکتریکی|کالاسوداکالاسودا_شرکت خودروسازی فورد سرمایه بیشتری را به #کامیون های الکتریکی اختصاص می دهد. نوعی سرمایه گذاری بلند مدت که پوشش دهنده موتورهای EVs  خواهد بود.

جیم هکت، مدیر عامل جدید شرکت فورد موتور، با اشاره به  حرکت سریع صنعت  خودروسازی برای حرکت به سمت تولید وسایل نقلیه و  کامیون های الکترونیکی گفت ؛  خودروسازان، صندوق های توسعه برای وسایل نقلیه الکتریکی جدید را افزایش می دهند،این در شرایطی است که هزینه های صرف شده برای اتومبیل ها و موتورهای احتراق داخلی  در حال افول است .

هکت، که در ماه مه پس از برگزاری نشست فورد Smart Mobility به عنوان مدیر عامل شرکت انتخاب شد،  چهار ماه کامل را رای ارزیابی موقعیت فورد به عنوان یک شرکت خودروسازی و حمل و نقل، صرف کرده است.

بر اساس اعتقاد این مدیر جدید؛ شرکت تحت سرپرستی اش علی رغم تلاش های پرتعداد ، همچنان از رقبایی مانند جنرال موتورز با توجه به فن آوری های مستقل، مشارکت و توسعه وسایل نقلیه الکتریکی عقب تر ایستاده است.

همانطور که در خبرهای دیروز کالاسودا به این نکته اشاره کردیم که جنرال موتورز قول داد تا تا سال ۲۰۲۳ حداقل ۲۰ خودرو الکتریکی جدید را راه اندازی کند.

هکت روز گذشته  در یک نشست خبری گفت: “هنگامی که شما چندین دهه موفق بوده اید ، تصمیم برای اعمال تغییرات ساده است،

فورد بر روی وسایل نقلیه هوشمند خود متمرکز است . این شرکت می گوید تا سال ۲۰۱۹ از تمامی مدل های مرتبط با ایالات متحده که به اینترنت متصل می شود رونمایی خواهد کرد .

جالب است که تعداد زیادی از شرکت های خودروسازی در زمینه تولید خود روهای هوشمند و برقی با یکدیگر رقابت می کنند و در تلاش هستند تا خودرویی جدید را رونمایی کنند . اکنون به نظر می رسد فورد نیز با تلاش برای تولید کامیون و خودروهای سواری هوشمند ، راهی جدی را برای موفق شدن در پیش گرفته است .

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها