سرورهای بازی Fallout 76 به طور کامل از دسترس خارج شد!

0
695
سرورهای بازی Fallout 76 به طور کامل از دسترس خارج شد!

به تازگی خبرهای جالبی در مورد بازی Fallout 76 منتشر شده که نشان می دهد سرورهای بازی Fallout 76 به طور کامل از دسترس خارج شد.

کاربران سرورهای بازی Fallout 76 را از دسترس خارج کردند

گروهی از بازیکن بازی Fallout 76 در این بازی به صورت هم زمان 3 بمب هسته ای را به هدفی مشخص ارسال کردند. اتفاقاتی که پس از این حمله رخ داده هنوز هم نامشخص است و کسی از آن خبر ندارد و سرورهای بازی به طور کامل از دسترس خارج شد. نسخه بتا Fallout 76 این اجازه را به کاربر ارائه می دهد تا بتواند به رتبه های بالای بازی قبل از نسخه اصلی برسد. آنها هم چنین می توانند از کدهای بمب هسته ای نیز استفاده کنند. گروهی از کاربران این موضوع فهمیده بودند که اگر بمب هسته ای را در زمانی مشخص به بازی بیاندازند ، سیستم از بازی به نام دوران زمین سوخته فعال می شود و هیولایی به نام ملکه هیولاهای سوخته در بازی ظاهر می شود.

هیولاهای جدید بازی Fallout 76

این هیولاها خیلی سرسخت هستند ، نسخه رتبه 50 این هیولاها همانند یک خفاش بزرگ بود اما رتبه 95 این هیولاها خیلی قوی تر بوده و شکست دادن آن سخت تر است. کاربران باید طی 30 ثانیه این هیولاها را شکست دهند. حالا گروهی از این بازیکن ها تصمیم گرفته اند تا پای خود را فراتر نهاده و سه بمب هسته ای را به صورت هم زمان در یک نقطه معین فعال کردند. حالا اگر یک بمب هسته این هیولایی با این عظمت را به بازی اضافه می کند ، سه بمب هسته چه هیولایی را به بازی اضافه می کرد؟ و حالا غنایم این هیولاها چه چیزهایی خواهد بود؟هیولاهای جدید بازی Fallout 76

آینده بازی Fallout 76

این سوالات همگی بدون جواب باقی ماندند. زیرا زمانی که کاربران به سمت محل برخورد بمب هسته ای رفتند بازی دچار مشکل و متوقف شد. احتمالا فعال شدن این سه بمب هسته ای برای سرورهای این بازی غیر قابل تحمل بوده است و به همین سرورها متوقف شده اند. بعید نیست که سازنده های این بازی این سناریو را هم به بازی اضافه کنند. قطعا این بازی آنلاین هنوز هم رازهای بسیاری را در خود دارد که افشا نکرده است و کاربران باید این رازها را به مرور زمان کشف کنند. قطعا طی روزهای آینده باز هم خبرهای بیشتری در مورد این بازی خواهیم شنید.

امیدواریم که از مطالعه این خبر لذت برده باشید ، شما دوستان می توانید نظرات خود را با ما در بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها